امام جمعه ی شهرستان شوش با یکی از مدافعان حرم دیدار نمود
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 111
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 3455
:: بازدید ماه : 6414
:: بازدید سال : 19103
:: بازدید کلی : 296241
نویسنده : عباس کرم الهی
سه شنبه 10 دی 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت حوزه ی مقاومت بسیج سردار سرلشکر پاسدار شهید حسن درویشی و پایگاه مقاومت مسجد امام صادق(ع) به مناسبت میلاد عقیله ی بنی هاشم حضرت زینب(س) ، امام جمعه ، فرمانده ی حوزه ی شهید درویشی و هیئت همراه با حاج اسحق قربانی یکی از مدافعان حرم شهرستان شوش دیدار نمودند .

به گزارش شوش نیوز : بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه 10 دیماه1398 آیت الله سید محمد امام ، امام جمعه ، سرهنگ پاسدار علی ظهیری از روایتگران هشت سال دفاع مقدس ـ ستوان دوم پاسدار مهدی کاکایی فرمانده ی حوزه ی مقاومت بسیج سردار سرلشکر پاسدار شهید حسن درویشی ، حجت الاسلام عارف آل کثیر مدیر کانون بسیج طلاب ، حسن شوهانی فرمانده ی پایگاه مقاومت  مسجد امام صادق(ع) و.... با حاج اسحاق قربانی فرمانده واحد تبلیغات سپاه ناحیه ی شوش در دهه ی شصتو یکی از مدافعان حرم دیدار نمودند .

آیت الله سید محمد امام در این دیدار ضمن عرض تبریک میلاد عقیله ی بین هاشم حضرت زینب(س) به فضائل و خصوصیات آن حضرت اشاره کرد و گفت : حضرت زینب(س) دارای اوصاف جدّه اش حضرت خدیجه(س) بود. این بانوی با عظمت افزون بر ویژگی هایی مانند « عفّت، صبر، عقیله بنی هاشم، عالمه غیرمعلَّمه و شریکةالحسین بودن، نقش سرنوشت سازی در نهضت کربلا و حفظ این قیام عظیم» داشت. در تکوّن شخصیت حضرت زینب(س)، عامل «وراثت، تربیت و محیط »نقش بنیادین داشتند. بدین لحاظ، در پی حادثه ی کربلا، حضرت زینب(س)مسئولیت سنگینی عهدهدار گردید. «امام حسین(ع) پدیدآورنده ی نهضت بود، ولی ادامه دهنده آن خواهرش حضرت زینب(س) گردید. »

وی افزود : این بانو پس از شهادت امام حسین(ع) و یارانش در «کربلا، در کوفه و شام»رسالت خویش را به خوبی انجام داد و با استفاده از فرصت ها، ضربه های کاری بر دشمن وارد ساخت.

حضرت زینب(س) با خطبه های آتشین خویش، تبلیغات دروغین بنیامیّه را خنثا نمود. ایشان مردم کوفه را به خاطر پیمان شکنی شان، از خواب غفلت بیدار ساخت و نیز هیاهوی تبلیغات دروغین یزید در میان مردم شام را برملا ساخت و زمینه ی انقلاب را در کوفه و شام فراهم نمود، به گونه ای که یزید با دستپاچگی از کار خود اظهار ندامت نمود و اهل بیت پیامبر(ع) را با قافله سالار آن، حضرت زینب(س)، با احترام فراوان به مدینه بازگرداند.

امام جمعه ی شهرستان شوش در ادامه به مدافعان حرم اشاره کرد و خاطر نشان نمود : مدافعان حرم تشكیل شده از «گروه های نظامی شیعی در سوریه و عراق» بوده كه از سال 2013 و پس از پیدایش گروه های تكفیری و داعشی به صورت منسجم با هدف مقابله با تخریب حرم ها و مراقد اهل بیت(ع) به ویژه حرم حضرت زینب (س) توسط تروریست های تكفیری، شكل گرفت.« ایمان به اسلام، مقاومت برابر تروریست های تكفیری و پذیرش رهبری ولی فقیه» از معیارهای اصلی این جهادگران راه اسلام است. این گروه از آغاز شكل‌گیری تاكنون درگیری‌های زیادی با نیروهای تكفیری در شهرهای مختلف «سوریه و عراق» داشته و در این عملیات ها موفقیت های چشمگیری را حاصل كرده و بسیاری از مناطق اشغالی و در دست تروریست ها را آزاد كردند اما در این راه جوانان غیوری از میهن اسلامی ما جان خود را نثار كردند. از مهم‌ ترین این درگیری‌ها عملیات پاكسازی «زینبیه و آزاد سازی شهرهای نبل و الزهرا» بود كه منجر به آزادسازی مناطق استراتژیكی در سوریه شد . اگرچه در این عملیات ها سرداران رشیدی از ایران اسلامی كه نقش برجسته ای در این موفقیت ها داشتند به درجه رفیع شهادت نائل آمدند اما راه این شهدا تاكنون ادامه داشته و روز به روز تكفیری های داعش شهرهای اشغالی را ترك كرده و مقابل غیور مردان این میهن اسلامی فرار را به قرار ترجیه دادند .

آیت الله امام افزود  : آمریكا درسطح منطقه و جهان آنقدر تحقیر شده كه برای رسیدن به اهداف خود دست به دامان كشورهای ضعیفی چون «رژیم آل سعود و رژیم صهیونیستی» شده است اما امروز این افتخار ملت ایران است كه آوازه ی مدافعان حرم در سراسر جهان پیچیده و لرزه بر پیكره دشمنان انداخته است.و حاج اسحق قربانی هم یکی از مدافعان حرم است که برای ما و شهرستان شوش یک افتخار به شمار می آید .



:: بازدید از این مطلب : 1605
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.