بزرگداشت یوم الله 9 دی در مسجد رسول الله(ص) شوش برگزار شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 58
:: باردید دیروز : 5
:: بازدید هفته : 339
:: بازدید ماه : 8028
:: بازدید سال : 20717
:: بازدید کلی : 297855
نویسنده : عباس کرم الهی
دو شنبه 8 دی 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت  حوزه ی مقاومت بسیج سردار سرلشکر پاسدار شهید حسن درویشی ، شورای هیئات مذهبی اداره ی تبلیغات اسلامی  ، جلسات قرآن و پایگاه مقاومت بسیج مسجد رسول الله(ص) بزرگداشت یوم الله 9 دی در این مسجد برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ، ساعت 20:30 یکشنبه 8 دیماه 1398 با حضور مسئول تشکل های دینی اداره ی کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان ؛ سروان پاسدار مهدی کاکایی فرمانده ی حوزه ی مقاومت شهید حسن درویشی ، علی رحمتی مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه ، حجت الاسلام عارف آل کثیر امامت جماعت مسجد حضرت رسول(ص) ، جمعی از کارکنان دستگاه های دولتی و جوانان جلسات قرآن بزرگداشت یوم الله 9 دی با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط  امین رحیمی برگزار شد .

حجت الاسلام شیخ مهران جامعی مسئول تشکل های دینی اداره ی کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان ضمن قدردانی از بانیان برگزاری این همایش ، گفت : «حماسه» ، واقعه ای است که در برهه ای از زمان نقش اساسی ای در سرنوشت یک یا چندین ملت ایفا می کند بنابراین حماسه ی یوم الله نهم دی ماه «روز بصیرت و میثاق با ولایت» ، واقعه ای فراموش نشدنی و نقطه ی عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام جامعی  با بیان این که ۹ دی روز خروش ملت ایران و غلبه جنود الهی بر جنود شیطان بود که اثبات کننده قابلیت و کارآمدی نظام دینی مبتنی بر اصل مترقی ولایت فقیه در عبور از بحران ها و فتنه هاست، افزود: نهم دی ماه پاسداشت وفاداری مردم ولایت مدار و عزیز همیشه در صحنه در دفاع از نظام و عبور عزتمندانه از فتنه ها و توطئه ها با تبعیت از هدایت های شجاعانه، مدبرانه و حکیمانه مقتدای عظیم الشان امت اسلام و قافله سالار صبر و بصیرت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی» است.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی در طول تاریخ همواره نشان داده اند که دشمنان خود را به خوبی می شناسند و ثابت کرده اند که  هرگز فریب آنان را نخواهند خورد و دشمنان را زیر پا خواهند گذاشت، اظهار کرد: امت حزب الله ایران با وجود تجربهی  سال های ۷۸، ۸۸  و ۹۶ یک بار دیگر در پی حوادث اخیر آبان ماه نشان دادند که نه تنها از آرمان های خود در قبال حفظ و حراست از انقلاب اسلامی کوتاه نیامده بلکه با حضور در خیابان ها و اعلام انزجار از هنجارشکنان مصمم تر از پیش اجازه دخالت دشمنان و مزدوران را در رقم زدن سرنوشت این کشور ندادند.

 

مسئول تشکل های دینی اداره ی کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان در پایان یادآور شد: از آنجایی که روز ۹  دی حاصل خون شهداست، بر همین اساس باید هر ساله این روز بزرگ را گرامی بداریم و در صحنه حضور داشته باشیم تا تجمع این روز هر چه باشکوه‌تر برگزار شود. 

از دیگر برنامه های این بزرگداشت می تواند به «خوانش شعر مرتضی حیدری آل کثیر شاعر برحسته ی کشوری ، قاری قرآن ، آهنگساز و کارشناس فرهنگی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در وصف «حماسه ی 9 دی » اشاره کرد .



:: بازدید از این مطلب : 1182
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.