همایش روشنگری و بصیرت افزایی در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان برگزار شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 281
:: بازدید ماه : 7970
:: بازدید سال : 20659
:: بازدید کلی : 297797
نویسنده : عباس کرم الهی
یک شنبه 8 دی 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت دفتر نماینده ی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی شوش و کانون بسیج ورزشکاران با همکاری اداره ی ورزش و جوانان ، همایش روشنگری و بصیرت افزایی با محوریت « حماسه ی غرورآفرین 9 دی» در سالن اجتماعات اداره ی ورزش و جوانان شهرستان شوش برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 10صبح روز یکشنبه 8 دیماه1398 با حضور سرهنگ هاشم رفیعی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس ، علیرضا جوکار جانشین کانون بسیج ورزشکاران ، قدرت اله نظری  مسئول ورزش برادران کانون بسیج ورزشکاران ، خواهر چنانی مسئول ورزش خواهران بسیج ورزشکاران و جمعی از مربیان و ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی همایش بصیرت افزایی در سالن اجتماعات اداره ی ورزش و جوانان برگزار شد .

حجت الاسلام عباس دانیالی نماینده ی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی شهرستان شوش ضمن قدردانی از ورزشکاران و مربیان بسیجی در مقدمه ای به واقعه ی  عاشورا در سال 61 هجری قمری و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اشاره کرد و گفت : شیعیان جهان خصوصا مردم ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران روز دهم محرم سال 61 هجری قمری را روزی می دانند که حضرت امام حسین(ع) و دیگر یاران باوفایش برای بقای اسلام  به دست یزیدیان به شهادت رسیدند ؛ بعد از گذشت 1400 سال در فتنه ی 88 آشوبگران با به آتش کشیدن تکایا ، بیرق ها و ریختن دیگ ها غذای نذری قصد داشتند که  واقعه ی عاشورا را برای همیشه از ذهن ها پاک کنند و در واقع در سال 1388 یک بار دیگر واقعه ی عاشورا را تکرار کردند .

وی افزود : اما دیدند که شور حسین(ع) را نمی توانند  از دل ها پاک کنند و لذا وقتی مردم دیدند که آشوبگران به مدیریت مصطفی تاج زاده یکی از نزدیکان خاتمی و رهبران اصلی جبهه‌ی مشارکت وقیحانه ترین  آسیب ها را به مقدسات  وارد کرد . تاج زاده همچنین در فتنه ی 78 در حادثه کوی دانشگاه، به‌عنوان معاون سیاسی وزیر کشور دوران اصلاحات یکی از عناصر فتنه‌گری بود که برنامه ریزی و اجرای غائله 18 تیر 78 توسط وی و دوستانش طرح ریزی شد.  او به عنوان معاون سیاسی وزارت کشور در اقدامی ضدامنیتی، سریعا یک «سناریوی توطئه» از طرف حاکمیت را به ذهن دانشجویان القاء کرد و در این میان هیچ اشاره ای به اقدامات غیرقانونی اغتشاشگران که با دادن شعارهای ضدنظام و در نهایت به گروگان گرفتن سه مامور نیروی انتظامی، سبب برخورد نیروی انتظامی با اغتشاشگران شدند، نکرد. وی در غائله یازدهم مرداد ماه 1379 نیز نقشی کلیدی داشت؛ ماجرا از این قرار بود که مسئول برگزاری هفتمین اجلاس دفتر تحکیم وحدت طی نامه‌ای از استاندار لرستان درخواست همکاری در خصوص اردوی دانشجویان با عنوان « آینده ی اصلاحات در ایران »  را مطرح نمود اما با توجه به  تصویر مخدوش از این تشکل سیاسی در اذهان عمومی، انتشار این خبر در خرم آباد عکس العمل های اعتراضی از سوی توده‌های مردمی را منجر شد. مصطفی تاج زاده ، در اظهار نظری تحریک آمیز در فرودگاه خرم آباد هنگام سوار شدن به هواپیما با اشاره به معترضین، خطاب به معاون سیاسی استانداری لرستان، معترضین خرم آبادی را «فاشیست» توصیف کرد و گفت : «این فاشیست ها را شناسایی و دستگیر و اسامی آنها را به روزنامه اعلام کنید»

حجت الاسلام دانیال در تکمیل سخنان خود افزود : اما نقش کلیدی تاج زاده در حوادث پس از انتخابات 88 شاید تاریک ترین نقطه از کارنامه سیاسی وی و همفکرانش باشد. آنچه فتنه‌گران بهانه ساخته بودند تا به وسیله آن نظام اسلامی را تخریب کنند، بحث «تقلب در انتخابات» بود؛ ادعایی که هیچ‌گاه برایش سند و مدرکی ارائه نکردند و با همین ادعای دروغین، خون افراد بی گناهی را بر زمین ریختند و نظام را به چالش اساسی کشاندند. این در حالیست که  انتشار فیلمی در فضای مجازی و اذعان به این حقیقت که در انتخابات گذشته هیچ تقلبی صورت نگرفته است؛ تائیدی بر مدعای قانون گریزی، نفاق و خشونت طلبی این جماعت بود . محمدعلی ابطحی در اعترافاتش به نقش تاج زاده در اغتشاشات اشاره کرده و  میگوید :«عصر جمعه که به ستاد قیطریه حمله شده بود و بعد از این که اعلام شد چند هزار نفری جلوی ستاد قیطریه رفته بودند؛ تاج‌زاده به من زنگ زد و گفت : زمینه کاملا آماده است. ما قصد داریم از خیابانها حسابی استفاده کنیم. کسی که به تز نگهداری مردم در خیابانها بسیار اهمیت می‌داد، تاج‌زاده بود و چون ابزار جوانان ستادها را در اختیار داشت، این تز عملیاتی می‌شد». تاج زاده  همچنین پس از فتنه 88 تمام تلاش خود را به کار گرفت تا از جریان «حصر سران فتنه» به عنوان حربه ای برای مقابله با نظام استفاده کند. در روز اول آبان 1390 تاجزاده پیشنهاد کرد که ایرانیان برای اعتراض خود به حبس خانگی سران فتنه 88 اولین دوشنبه هر ماه دست به اعتراضات مدنی بزنند؛ اما چند روز بعد محسن سازگارا ضد انقلاب فراری ساکن آمریکا در پیامی خطاب به تاج زاده گفته بود: «طرح شما بر اساس طرحی بود که من آن را سه شنبه‌های اعتراض نامیده بودم.این طرح را من در بحبوحه اعتراضات سال 88 طراحی کرده بودم که نتیجه ای هم نداشت.» نظیر این اقدامات در حالی از سوی امثال تاج زاده صورت میگیرد که خود از کاسبان اصلی جریان حصر به شمار می آیند لذا تمایلی به رفع حصر نداشته بلکه در مسیر رفع حصر سنگ اندازی های فراوانی کرده اند.

نماینده ی ولی فقیه  در سپاه ناحیه ی شهرستان شوش در ادامه به ملاقات خاتمي با جرج سوروس اشاره کرد و در این راستا اظهار نمود : جرج سوروس در طول فعاليت خود همواره براندازي نظام سياسي ايران را به عنوان يك اصل تعريف شده در سياست خارجي ايالات متحده، در نظر داشته و تلاش هاي فراواني براي ارتباط گيري با محافل اصلاح طلب به خرج داده است. «كامليا انتخابي فرد» كه مدت ها به عنوان روزنامه نگار براي نشريات اصلاح طلب فعاليت مي كرد و در سال 2001 میلادی به امريكا رفت، 6 سال بعد از سفر خود به نيويورك كتاب خاطرات خود را به نگارش درآورد و حقایق قابل توجهي درباره ارتباط اصلاح طلبان با سوروس را افشا نمود. وي در كتاب خود نوشته است به اتفاق «محمد عطريانفر» در يك مهماني در منزل جرج سوروس روايت كرده و مي نويسد:« در گوش همراه خود محمد عطريانفر، سردبير روزنامه همشهري زمزمه كردم «الان فهميدم سوروس كيست. او يك يهودي است كه ثروتمندترين مرد امريكا و امپراتور آسياي ميانه به شمار مي رود. و عطريانفر سرش را بي اهميت تكان داد. انگار كه حرف من واكنشي را در او بر نيانگيخت. پس از چند روز عطريانفر... خطاب به ما گفت: «سوروس از بزرگ ترين صهيونيست هاي جهان است و چه بسا در وراي مهماني وي، توطئه اي نهفته بوده باشد» و مي ترسيد كه رفتن ما به منزل وي پيش از آنكه او را بشناسيم در صورت افشاي خبر مهماني در تهران برايمان دردسرساز شود. عطريانفر از ما خواست كتاب سوروس را دور بياندازيم تا هنگام بازرسي از بارهاي ما در فرودگاه مهرآباد آن را پيدا نكنند اما چه كسي مي دانست كه تنها دو سال بعد، من به عنوان خبرنگار آزاد براي پايگاه اينترنتي «يوروآسيا» كه مالكيت آن بر عهده سوروس است مشغول به كار شوم؟

حجت الاسلام دانیالی در تکمیل سخنان خود یادآور شد : پس از دستگيري افرادي مرتبط با حوادث پس از انتخابات دهم رياست جمهوري، يكي از دستگيرشدگان (كيان تاج‌بخش) كه نماينده سابق بنياد جرج سوروس بود، در چهارمين جلسه رسيدگي به اتهامات عوامل و طراحان فتنه 88، از ديدار سيد محمد خاتمي با جرج سوروس طي سفرش به امريكا در سال 1385 پرده برداشت و گفت : « اگرما يكي از اولين نمونه هاي براندازي را ارتباط سفر عطريانفر به بنياد سوروس قبل از 1376 بدانيم، مي توانيم نهايت آن را ملاقات مستقيم خاتمي همراه محمدجواد ظريف با جرج سوروس در نيويورك در سال 1385 دانست كه اين يك ارتباط مستمر بوده و ادامه داشته است.» البته دفتر خاتمي 17 ساعت پس از پخش اعترافات تاج‌بخش از صدا و سيما، با ارسال نمابري به خبرگزاري‌ها و دفاتر نشريات، اين ديدار را تكذيب كرد... اما پس از تكذيبيه بنياد باران، خبرگزاري جمهوري اسلامي متن سخنراني سوروس در تاريخ 11 سپتامبر 2009 را منتشر كرد كه در آن سوروس از ديدار خود با خاتمي خبر داده بود: «يكي از بهترين جلساتي كه من در ارتباط با پيش‌برد دموكراسي در جهان اسلام و به ويژه ايران در آن حضور يافتم، ملاقاتي بود كه در روز سه شنبه 14 سپتامبر 2006 با خاتمي رئيس جمهور سابق ايران برگزار كردم. من حدود ده سال در انتظار ديدار خاتمي بودم و به همين دليل اين ديدار آن چنان براي من جذاب و به يادماندني بود كه حتي روز و ساعتش نيز در حافظه‌ام ثبت شده است.» هدف از ديدار من با خاتمي نيز «دستيابي به آگاهي از درون كشوري منزوي بود، كشوري كه براي برقراري ارتباطات با آن فرصت هاي محدودي وجود دارد و با توجه به تحولات اخير منطقه چنين جلساتي ارزشمند است و مي تواند به اتخاذ تصميمات سياسي مؤثر كمك كند»

نماینده ی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی شوش در ادامه تصریح نمود : دشمنان خارجی و داخلی وقتی که دیدند در جنگ های سخت و نیمه سخت همانند « ترور شخصیت های سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی و عموم مردم ـ کودتا در طبس و نوژه ، اختلافات بین اقوام در استان های کردستان ، خوزستان و... و هشت سال جنگ تحمیلی بین عراق و ایران » نتوانست انقلاب را سرنگون سازد به جنگ های نرم و توطئه هایی همانند فتنه های 78 و 88 رو آورد که در هر دو فتنه نیست راه به جایی نبرد لذا این ترفند را به کار برد تا یک بار دیگر فرهنگ عاشورایی را کمرنگ کنند و پشت سر هم  شعار می داد که چرا پول های خود را صرف رفتن به کربلا می کنید ؟ چرا نذری می دهید؟ چرا روضه برپا می کنید؟ با این ترفند هم نتوانست مردم را از امام حسین(ع) جدا کند اما سئوال اینجاست آنهایی که دم از این می زند که پول های خود را به جای این که صرت روضه خوانی و نذری دادن کنند بهتر است به فقرا کمک کننند چرا امروز برای کریسمس هزینه های کلان را دارند ؟ این را بدانند که مردم خون امام حسین(ع) در رگهایشان جاریست .

حجت الاسلام عباس دانیالی سپس با این همه توطئه و ترفند به پیشرفت های  ایران اشاره کرد و گفت : ایران در عرض شش سال طومار داعش را پیچید ، ایران  از نظر  «هوافضا ـ پزشکی ـ نانو ، درمانی ، ورزش و...» بین کشورهای اول تا چهارم در جهان است و همین باعث رعب و وحشت آمریکا و اسرائیل است ولی عزیزان این را بدانید که هر جا ما پیشرفتی داشته ایم کار دست فرزندان انقلابی این مملکت بوده و در هر جایی که سرافکنده شده ایم کار دست لیبرالیست ها بوده است پس  بصیرت خود را بالا ببرید و مواظب باشید که مجلس شورای اسلامی به دلست لیبرال ها نیافتد ، جوانان حزب الهی و انقلابی و پای کار را انتخاب کنید که بستر و زمینه ای باشد برای انتخاب  یک جوان ارزشی و انقلابی برای رئیس جمهور آینده .

 

نماینده ی ولی فقیه در پایان از « سرهنگ هاشم رفیعی ـ حاج رضا محمود خانی مدیر کانون بسیج ورزشکاران  ـ روح اله سلیمانی سرپرست اداره ی ورزش و جوانان ، شورای کانون بسیج ورزشکاران و عباس کرم الهی خبرنگار بسیجی و ولایی » قدردانی نمود .

شایان ذکر است از طرف سرپرست اداره ی ورزش و جوانان  شهرستان شوش  گواهی  حضور در کارگاه بصیرت افزایی اهدا شد .



:: بازدید از این مطلب : 1538
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.