درخواست اهالی هنر و رسانه شهرستان شوش از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 68
:: باردید دیروز : 2696
:: بازدید هفته : 3293
:: بازدید ماه : 6252
:: بازدید سال : 18941
:: بازدید کلی : 296079
نویسنده : عباس کرم الهی
جمعه 6 دی 1398

هشت ماهی است رضا ذاکری که از طرف مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده جهت تصدی امورات اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش منصوب شده ، هنوز به عنوان « سرپرست یا رئیس» منصوب نشده است .

اگر ما بخواهیم به دوران درخشان اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش نگاهی اجمالی داشته باشیم بی شک هنرمندان این شهرستان می دانند که در چه دوره هایی این اداره رونق داشته  و این روزها رضا ذاکری» تصدی اداره را بر عهده دارد . البته به جز رضا ذاکری سایر عزیزان یا حکم ریاست اداره را داشتند و یا به عنوان سرپرست ، مدیریت اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده داشتند و بی شک وقتی چنین احکامی در اختیار سکاندار اداره باشد چون از نظر ریالی ارتقا می یابد از نظر انگیزه ی کار دلسوزتر و سخت کوش تر می شود ؛ هر چند رضا ذاکری بدون این احکام انصافا دلسوزانه پای کار بوده و هست .

از وقتی که رضا ذاکری در اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی صاحب امضاء شده است  صمیمت و یکدلی به صورت نسبی بین هنرمندان شهرستان شوش به وجود آمده است ، حتی آن دسته از هنرمندانی که مدت ها بنا به دلایلی از اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی فاصله گرفته بودند یکی پس از دیگری با این اداره آشتی نموده و  این اداره ی را مطمئن ترین پاتوق خود برای تبادل نظر و اندیشه می دانند .

هر چند که از نظر مادی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در مضیقه است ؛ اما  مدیریت اداره  تا جایی که قانون به او اجازه داده گره گشای همرمندان بوده و دست رد به سینه ی کسی نزده است ، بعضا در جایی هم که انتقادی بر هنرمندی را وارد بداند طوری با او صحبت می کند که علاوه بر این که انقاد را می پذیرفت از مدیریت اداره تقدیر و تشکر هم خواهد نمود .

یکی از مهمترین کارهایی که رضا ذاکری  با حضور محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی برگزار کرد ، انتخابات هیئت رئیسه ی انجمن هنرهای نمایشی بود  ، این انتخابات علاوه بر این که یکی از پاکترین انتخاب هایی بود که انجام شد ، بر خلاف دوره های قبلی که  یکی سری اعتراض ها را به دنبال داشت در کمال آرامش برگزار شود و همه با رضایت کامل سالن را ترک کردند ، کاری که تا قبل ازرضا ذاکری در هاله ای از ابهام مانده بود .

دومین کار مهم این فرد دلسوز سروسامان دادن به اصحاب رسانه است تا تا قبل از  این که صاحب امضاء شود ، انجمن روزنامه نگاران پس از دوازده دوره برگزاری انتخابات تا مرز انحلال پیش رفت ؛ اما ذاکری آمد و گام به گام اصحاب رسانه را  ساماندهی نمود و یواش یواش بستر را برای برگزاری سیزدهمین انتخابات انجمن روزنامه نگاران مهیا می کند .

میزبانی سی و یکمین جشنواره ی تئاتر استان خوزستان که هنوز از سطح کیفی آن سخت می گویند ؛ برگزاری اختتامیه ی کنگره ی بین المللی شعر رضوی به زبان عربی ، برگزاری همایش ملی شعر ناله های فرات و.... از دیگر برنامه هایی هستند که رضا ذاکری به خوبی توانست آنها را مدیریت کند .

لذا جمعی از هنرمندان شهرستان شوش در رشته های  و فرهنگی « هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی ، خوشنویسی ، شعرفارسی و عربی ، فیلم و عکس ، رسانه و مطبوعات ، موسیقی و حتی کانون های فرهنگی و هنری مساجد » از دکتر جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان که خود نیز بچه ی همین شوش است انتظار دارند رضا ذاکری را به عنوان رئیس و یا حتی الامقدور  به عنوان سرپرست ارتقاع دهد تا با این کار از نظر ریالی نیز ارتقاء یافته تا نسبت به اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی بیش از پیش و با روحیه ی مضاعف در پیشبرد کارها تلاش نماید و قطعا ما هنرمندان نیز از ایشان حمایت کرده  و با همدلی و صمیمیت در کنار ایشان کارها را پیش خواهیم برد .



:: بازدید از این مطلب : 1462
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.