مراسم چهلم شهید مدافع امنیت ، رضا صیادی در بقعه ی جابر انصاری برگزار شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 281
:: بازدید ماه : 7970
:: بازدید سال : 20659
:: بازدید کلی : 297797
نویسنده : عباس کرم الهی
جمعه 6 دی 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ بهمن میرمنگره

با حضور حجت الاسلام رحیم عبدالخانی مسئول عقیدتی سیاسی یگان ویژه ی نیروی انتظامی استان خوزستان ،مراسم چهلمین روز شهادت ؛  «شهید نظم و امنیت، سروان رضا صیادی» بر سر مزارش واقع در بقعه ی متبرکه ی جابر انصاری برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ از ساعت 14 الی 16 روز پنجشنبه 5 دیماه1398 به همت «فرماندار شهرستان شوش ، نیروی انتظامی ، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش ، شهرداری و.....» آیین چهلمین روز شهادت ، سروان رضا صیادی  با سخنرانی مسئول عقیدتی سیاسی یگان وِزه ی نیروی انتظامی استان خوزستان و ذکر مصیبت سرهنگ بهروز حسنوند در بقعه ی متبرکه ی جابر انصاری برگزار شد .

حجت الاسلام رحیم عبدالخانی ضمن قدردانی از مسئولین شهرستان شوش که بانی برگزاری این مراسم بودند به جریان اغتشاش در ماهشهر و شهادت سروان رضا صیادی اشاره کرد و گفت : در اغتشاشات روز دوشنبه ۲۷ آبان ماه شهرستان ماهشهر استان خوزستان، عده‌ای از اشرار مسلح به سمت شهروندان و ماموران تیراندازی کردند. با توجه به حضور نیروهای یگان ویژه در آن منطقه برای مقابله با ناامن کنندگان حریم امنیت کشور، سروان رضا صیادی در درگیری مسلحانه با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی  با بیان این که در این حادثه ۲ نفر از ماموران نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند، عنوان کرد: حال وی با بیان اینکه شهادت یک توفیق الهی است، تصریح کرد: شهادت افتخاری است که نصیب هر فردی نخواهد شد و شهید سروان رضا صیادی در پیشگاه حق تعالی زنده است و جایگاهی بلند و رفیع دارد.

حجت الاسلام عبدالخانی با اشاره به آیه ی 169 از سوره ی آل عمران  تصریح نمود : « وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا  بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ ///هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‌اند، مرده مپندار، بلكه زنده‌اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند.» ما بر مبناى قرآن که شهیدان را زنده مى‏ داند، به شهداى راه اسلام و خصوصاً شهداى کربلا سلام کرده، با آنان حرف مى‏ زنیم و توسل مى‏ جوییم و بی شک شهدای «هشت سال دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم و شهدای نظم و امنیت» که راه امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا را پیموده اند در واقع هم ردیف با شهدای اسلام و کربلا هستند و آنهایی هم که یاد و خاطره ی شهدا را زنده نگه می دارند دست کمی از شهدا را ندارند .

شایان ذکر است در این آیین « امام جمعه ی موقت شهرستان دزفول ، دکتر عدنان غزی فرماندار ، سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده ی نیروی انتظامی شهرستان شوش ، عبدالحسن آل کثیر معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ، روئسای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های شوش و دزفول ، جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس» حضور داشتند .



:: بازدید از این مطلب : 2608
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.