منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 327
:: باردید دیروز : 148
:: بازدید هفته : 1090
:: بازدید ماه : 4593
:: بازدید سال : 12687
:: بازدید کلی : 289825
نویسنده : عباس کرم الهی
پنج شنبه 21 آذر 1398

عباس کرم الهی کارگردان نمایش بومی محلی «جشن بهاران » نوشته ی احمدرضا گوهری ؛ تمرینات این نمایش را در صورت تأیید توسط شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش آغاز می کند .

به گزارش روابط عمومی گروه تئاتر اندیشه ؛ بنا به گفته ی کارگردان نمایش بومی ملی«جشن بهاران» که برگرفته از فرهنگ غنی و باورهای استان لرستان است موضوع  یک عشق زمینی را دنبال می کند ؛  12 نفر علاقه مند به بازیگری برای  7 نقش با کلام  اعلام آمادگی کرده اند .

وی افزود : در این نمایش تعدادی بازیگر بدون کلام تحت عنوان فرم  و گروه کر«همخوانی» نیز هنرنمایی می کنند  و با توجه به برنامه ریزی که برای اجرای این نمایش به عمل آمد در صورت اعلام نظر شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، این نمایش در نیمه ی دوم اسفندماه 1398 برای اجرای عمومی آماده خواهد شد .

کارگردان نمایش جشن بهاران در ادامه به معرفی  هنرمندانی که نامزد بازیگری در این نمایش شده اند اشاره کرد و گفت : « ناهید جوادی ـ فاطمه شیری ـ فاطمه صبوری ـ صغری علی نیا ـ مریم علی نیا ـ کوثر علیزاده ـ ترنم همت ـ حدیث طلیلی ـ رضا حسن غلامعلی ، احمد خدادادی  و ابوالفضل بالنده» علاقه مندانی هستند که در کنار خودم برای به دست آوردن  نقش های « بهاربانو ، گل آفتاب ، زیبا  ، سبز مراد ، مه سیی ، میرزا و عمو نوروز » در تمرینات تلاش خود را به کار خواهند گرفت .

عباس کرم الهی در پایان اظهار نمود : در این نمایش تعداد«خانم و آقا » اهالی روستا را تشکیل می دهند که اجرای همخوانی را نیز بر عهده خواهند داشت .

شایان ذکر است در سال 1398 نمایش جشن بهاران بعد از اجرای نمایش های  « تراژدی پروانه ، مسابقه ی محله و ماجراهای زن و شوهری » چهارمین نمایشی است که تولید خواهد شد .



:: بازدید از این مطلب : 884
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.