مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با خانواده ی شهید صیادی دیدار نمود
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 264
:: بازدید هفته : 266
:: بازدید ماه : 3225
:: بازدید سال : 15914
:: بازدید کلی : 293052
نویسنده : عباس کرم الهی
شنبه 16 آذر 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس امین دالوند

عبدالرضا فرجیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان  به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش با خانواده ی شهید  مدافع امنیت ، « شهید رضا صیادی» دیدار نمود .

به گزارش شوش نیوز ، ساعت 20 جمعه 15 آذرماه1398 ، فرجیان در این دیدار ضمن عرض تبریک و تسلیت به « مادر ، همسر ، فرزندان و برادران » شهید والامقام رضا صیادی ، پیرامون ثمره ی خون شهدا گفت : يكي از نعمت هاي ارزشمند هر فرد جان اوست كه خداوند به او عطا كرده و شهيدان والامقام آن را در راه اسلام و انقلاب نثار كردند. مردم «ايران ، استان خوزستان و شهرستان شوش»مديون خون شهيدانی همچون شهید صیادی هستند که برای امنیت در جامعه به دل خطر رفتند  و به شهادت رسیدند لذا ما علاوه بر این که راه شهیدان را باید ادامه دهیم به  خانواده  شهدا نیز افتخار ما هستند نیست تکریم نماییم .

وی افزود : شهداي ما با ايثار و از خودگذشتگي آرامش و آسايش کنوني را براي ما به ارمغان آورده اند، لذا همواره بايد قدردان فداکاري هاي شهيدان و خانواده هاي آنان باشيم و اين امر وظيفه ی  تک تک افراد جامعه و به ویژه مسئولان است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان  در پایان پیام تبریک و تسلیت حجت الاسلام محمدعلی شهیدی محلاتی معاون رئیس‌جمهور ایران و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور را به خانواده ی شهید صیادی رساند .

علی الهایی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش نیز یادآور شد : کسی که از جان و خانواده ی خود گذشت نموده و همه ی هستی خود را فدای وظایف و مردم کرده است، وظیفه و مسئولیت سنگینی بر عهده دیگران گذاشته و آن چیزی جز ادامه راه شهدا و همراهی و حمایت از خانواده شهیدان نیست و به همین دلیل شهیدان سند ارزنده عزت و افتخار جامعه هستند.

سپس «مادر ، همسر و مهدی صیادی برادر شهید رضا صیادی» ضمن  تشکر از مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران  استان خوزستان و هیئت همراه ، درد دل های خود را با  فرجیان در میان گذاشتند .

همچنین مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان به خاطر درگذشت مادر دو شهید « علی و کاظم دشتی»  با برادر این شهیدان دیدار نمود .

 



:: بازدید از این مطلب : 779
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.