استاندار خوزستان با خانواده شهید امنیت در شهرستان شوش دیدار نمود
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 28
:: باردید دیروز : 118
:: بازدید هفته : 3371
:: بازدید ماه : 6330
:: بازدید سال : 19019
:: بازدید کلی : 296157
نویسنده : عباس کرم الهی
پنج شنبه 14 آذر 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

استاندار خوزستان به همراه فرمانده هان سپاه حضرت ولیعصر(عج) و نیروی انتظامی استان خوزستان ، امام جمعه و معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شوش با خانواده ی شهید امنیت این شهرستان دیدار نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 20:45 چهارشنبه 13 آذرماه1398  مهندس غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده ی سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان  ، سردار حیدر عباس زاده فرمانده ی نیروی انتظامی استان خوزستان ، آیت الله امام ، امام جمعه ، عبدالحسن آل کثیر معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شوش ، سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده ی نیروی انتظامی ، علی الهایی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و .... با حضور در خانه ی شهید رضا صیادی با «مادر ، همسر ، فرزندان و برادران »این شهید والامقام دیدار نمودند .

 

سردار حیدر عباس‌زاده فرمانده ی نیروی انتظامی استان خوزستان در معرفی این شهید والامقام گفت : شهید رضا صیادی یکی از افسران «مؤمن ، شجاع و متواضع  » مجموعه ی یگلن ویژه ی نیروی انتظامی بود و روز قبل از عملیاتی که بندر امام خمینی(ره) رخ داد تقریبا 80 نفری می شدیم ؛ به خواست خدا کار پاکسازی و روان سازی انجام شد که شهید صیادی یکی از جلوداران این عملیات بود .

وی افزود : چون مسیرهای ارتباطی ماهشهر توسط آشوبگران مسدود شده بود ما به طرف راه اتباطی به طرف هندیجان رفتیم ، به محض این که رسیدیم اول میدان دیدیم که نین نیروهای یگان ویژه به مدیریت شهید رضا صیادی و آشوبگران درگیری است ، زمان اذان ظهر فرا رسید و همه ی نیروها در همان میدان نماز را خواندیم ، در آن مرحله ی اولیه که داشتند مسیر را باز گشایی می کردند ، نزدیک به هم حرکت می کردیم ولی چون  افراد تحت امر شهید صیادی نیروهای تأمین بودند طی دو مرحله جمعیت را متفرق نمودند ؛ وقتی که جمعیت متفرق شدند ، شهید صیادی و چند نفر از نیروهایش به خاطر این که جمعیت برنگردند، فاصله گرفته و به جلو رفتند که متأسفانه  آشوبگران از پشت بام منازل و حتی در برخی از خانه ها تیراندازی کردند ، اگر این آشوبگران به صورت مستقیم  و  رو در رو با ما درگیر می شدند حتی نمی توانست  این عزیز پرپر شده را زخمی کنند ؛ چون یکی از نیروهای ورزیده ، چالاک و فرمانده ی گروه نوپو بود ؛ اما وقتی از داخل منازل به طرف ایشان شلیک شد متأسفانه به درجه رفیع شهادت نائل گردید .

سردار عباس زاده فرمانده ی نیروی انتظامی استان خوزستان در پایان  خاطر نشان نمود : شهید رضا صیادی از جهات مختلف یک افسر بی نظیر بود  ؛ فردی « سالم ، اعتقادی ، دینی ، وفادار به نظام ، انقلاب و ولایت » بود و بهترین چیز با ارزشی هم داشت جانش بود که آن را هم به نظام و انقلاب هدیه نمود .

سپس آیت الله سید محمد امام ، امام جمعه ی شهرستان شوش ضمن عرض خیر مقدم به « استاندار ، فرماندهان سپاه ناحیه ی ولیعصر(عج) و نیروی انتظامی استان خوزستان و هیئت همراه» ، گفت : از همان ابتدا شوش به شهر شهیدان گمنام معروف بوده و شهید رضا صیادی هم یکی از شهدایی است که با توجه به این رشادت ها گمنام مانده است ؛ شهیدی فداکار ، مخلص و مؤمن و باید اعتراف داشته باشیم  با آن همه تهاجم های مختلفی که از داخل و خارج از کشور به ما شد  با هدف براندازی نظام و ساقط شدن انقلاب اسلامی بود و به همین منظور فکر کردن با اغتشاشی که در چند شهر به وجود آورند به هدف پلید خود خواهند رسید ؛ کما این که ما می بینیم در کشورهای « عراق ، سوریه ، لبنان ، یمن و....» چنین اغتشاشاتی را  انجام دادند ، چون کار دشمن همین است که با این نظام های مردمی مقاومت بکنند .

وی افزود : جبهه ای که ما امروزدر جهان اسلام داریم ، جبهه ی مقاومت است ، این دشمنان با همین کشورهایی که در حال مقاومت هستند به دنبال متلاشی کردن آنها هستند و به همین منظور ابتدا  دنبال آن هستند که از نظر نظامی این کشورها را تضعیف نمایند و جبهه ی مقاومت  را به طور کلی نابود کنند و همه ی جهان چه دوست و چه دشمن می دانند که محور مقاومت متعلق به ایران است ؛ لذا هدفشان همین است که نظام را  از بین ببرند ولی به لطف خدا و با اتحادی که ما در کل ملت ایران شاهد هستیم یقینا تمامی برنامه هایی که دارند همانند «فتنه های 78 ، 88 ، 96 و 98 » تماما نقش بر آبد شده است .

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده ی سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان یادآور شد : شهید رضا صیادی یکی از شهدای نیروی انتظامی است که سال های سال «ایثارگری و جانفشانی » از خود نشان داد و در حوادث مختلف مردانه در کنار دیگر هم رزمانش ایستادگی کرد و مجاهدت نمود و با آن شیر حلالی که مادر به او داد و با تلاش و رنج و زحمت پدر این عزیز را بزرگ کردند و نهایتا اجر خود را از خداوند سبحان گرفت .

وی افزود : من به نوبه ی خود شهادت این شهید والامقام را به « مادر ، همسر ، فرزندان و برادرانش» تسلیت و تبریک عرض می کنم و اگه ما به خانه ی شهید رضا صیادی آمده ایم تا با خانواده اش دیداری داشته باشیم ؛ صرفا  برای روحیه ی خودمان آماده ایم و شما خانواده ی معظم شهید یک امانت بسیار ارزشمند و بزرگی را در اختیار دارید که حاصل خون شهداست ؛ نظام اسلامی که پای امنیت  مردم ایستاده است ؛ هر چند که مردم یک سری مشکلات دارند ؛ ولی می دانند که امنیت کشور اولویت زندگی همه ی ماست ؛ اگر امنیت نباشد یقینا هیچی نخواهیم داشت .

وی افزود : همین چند روز پیش که اتفاقاتی در برخی از شهرهای کشور و استان خوزستان رخ داد و از تردد ماشین ها  ، مسیرها ، مدارس و... جلوگیری کردند و خلاصه همه چیز تحت تأثیر نا امنی بود و لذا امنیت سرمایه ی بزرگی است که برای حفظ آن برخی از عزیزان از جمله شهید سروان رضا صیادی و برادر پاسدار شهید اکبر مرادی با تقدیم جان با ارزش خود امنیت کشور و استان خوزستان را بیمه کردندو این کار مسئولیت ما را سنگین تر نموده است ؛ لذا همه ی همکاران باید تلاش کنیم که راه شهداء را ادامه دهیم و تکریم خانواده های معظم و معزز شهدا را هرگز فراموش نکنیم .

سردار شاهوارپور در پایان سخنان خود عنوان نمود : تا جایی که  مقدور باشد می بایست هم در ترویج شخصیت شهید رضا صیادی به عنوان یک همسر مبارز و مجاهد ؛ وی را در جامعه معرفی کنیم و از طرفی دیگر باید راه نورایی شهدا را ادامه دهیم ؛ امیدوارم نیروهای مسلح و نیروی انتظامی از دستاوردی که در اختیار همه ی ما است از حریم ولایت پاسداری کنیم .

دکتر غلامرضا شریعتی ضمن عرض تسلیت و تبریک به خانواده ی سرباز وطن و انقلاب ، شهید رضا صیادی ، اظهار داشت : کشور ما در دوره ای است که خداوند تبارک و تعالی به حرمت خون شهدا « وَلَنَبْلُوَنَّكُمْ بِشَيْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ  وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ/// و البته شما را به پاره‌ای از سختی‌ها چون ترس و گرسنگی و نقصان اموال و نفوس و آفات زراعت بیازماییم، و صابران را بشارت و مژده بده.» دشمنان و دنیای استکباری از همه طرف می خواهند فشار را وارد کنند و آن چه منافع خودشان است بر کشور و مردم ما تحمیل کند و از توسعه و پیشرفت ما ممانعت کند و خداوند تبارک و تعارک در آیه ی 155 از سوره ی بقره  می فرماید ما شما را همه جوره امتحان می کنیم وطبق این آیه  بر ما واجب است که صبر ، تحمل و بردباری پیشه کنیم و تسلیم ظلم و استکبار نشویم و در مقابل کسانی که می خواهند نظر خودشان را تحمیل کنند کوتاه نیاییم . نشستیم ، توافق کردیم ولی دوباره عهد شکنی کردند ، لذا خداوند تبارک و تعالی به صابرین بشارت می دهد و الحمدالله جمهوری اسلامی ایران این را سرلوحه ی کار خودش قرار داده است و صبر پیشگی خود نشان داده است .

وی در ادامه اعتراض مسالمت آمیز مردم را حق مسلم دانست و در این راست اظهار داشت : بعضا ممکن است مردم نسبت به برخی از «سیاست های ما ؛ عملکرد ما و نکته نظرات ما »اعتراضی داشته باشند و یا نقدی داشته باشند ؛ این اصلا اشکالی ندارد و حق مسلم آنها است و باید محترم شماره شود و ما وظیفه داریم که اعتراض ها را بشنویم و در قبالش « راهکار  بدهیم » یا ما یک سری مسائل را داریم و باید در مورد آنها توضیح دهیم که مردم قانع شوند و یا ما یک سری نکته نظرات را داریم که با گفتن آنها ممکن است جامعه آرام شود ؛ این موضوع اعتراض ها با آشوب و  اغتشاش کاملا متفاوت است .

استاندار استان خوزستان در تکمیل سخنان خود اظهار داشت : مسئله ی ماهشهر نسبت به دیگر شهرستان های استان خیلی برجسته بود ؛ در این سه چهار روزی که ماهشهر توسط آشوب گران مورد حمله قرار گرفت ، این اغتشاشگران تمام راه های ورود به این شهرستان را مسدود کرده بودند و نه کارگری از پتروشیمی می توانست به خانه برود و نه کسی به روستا و همین طور مردم و نیروی انتظامی را مورد هدف گلوله های خود قرار می دادند .

دکتر شریعتی در ادامه یادآور شد : شهید رضا صیادی را من در زمان اربعین حسینی در مسیر  زائرین دیدم که چه تلاش هایی می کرد تا مبادا به زائری آسیبی وارد شود و بالاخره در همین  ماهشهر به آرزویش رسید و شربت شهادت را نوشید .

در پایان مادر شهید رضا صیادی  خطاب به استاندار خوزستان گفت : برای شادی روح فرزندم از شما استاندار خوزستان این انتظار را دارم که زمینه ی اشتغال را برای جوانان مهیا کنید ؛  قطعا اگر به بیکاران توجه داشته باشید روح فرزند من هم به آرامش خواهد رسید .

از دیگر برنامه های این دیدار می توان به « تجلیل  استاندار  و فرمانده ی نیروی انتظامی استان خوزستان از مادر و فرزندان شهید  و عکس یادگار از مادر ، همسر و فرزندان شهید » اشاره کرد .

شایان ذکر است عصر دیروز سه شنبه 12 آذرماه 1398 سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کل کشوربا هدف تجلیل از مقام شامخ شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به همراه سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان و جمعی از فرماندهان یگان ویژه امام جمعه دزفول  در شوش دانیال منزل شهید«رضا صیادی» حضور یافت و با مادر و خانواده این شهید دیدار کرد.



:: بازدید از این مطلب : 1048
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.