فرمانده ی لشکر عملیاتی 7 حضرت ولیعصر(عج) با خانواده ی شهید مهدی صیادی دیدار نمود
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : عباس کرم الهی
دو شنبه 11 آذر 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 16 روز یکشنبه 10 آذرماه 1398 سردار پاسدار حسن حسین نژاد فرمانده ی لشکرعملیاتی 7 حضرت ولیعصر(عج) و هیئت همراه در منزل شهید مدافع نظم و امنیت در کوی ابوذر غفاری با خانواده ی شهید رضا صیادی دیدار نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ سردار پاسدار حسن حسین نژاد فرمانده ی لشکرعملیاتی 7 حضرت ولیعصر(عج) ؛ در این دیدار به موضوع شهادت در زمان غیبت اشاره کرد و گفت: در رابطه با بحث شهادت در زمان غیبت روایتی داریم که با توجه به آن می توان جایگاه بسیار والای شهدای این زمان را درک کرد. امام سجاد (ع) می فرمایند: «کسی که در زمان غیبت قائم ما بر امامت او پایدار بماند خداوند ثواب هزار شهید بدر و احد را به او می دهد. »  حالا چرا شهدای بدر و احد؟

وی افزود : توضیح این روایت را با یک مثال عنوان می کنم. امروز که نزدیک به 4 دهه از انقلاب اسلامی می گذرد اگر بخواهیم از برترین و بهترین افراد این انقلاب صحبت کنیم از چه کسانی نام می بریم؟ مسلما از افرادی که به اوج رسیدند و بهترین جایگاه ها را کسب کردند. طبیعی است که در این زمینه بیشتر از شهدا نام برده می شود  و ما هر بار به حال آنها غبطه می خوریم. اما وقتی از همین شهدا چینن سوالی پرسیده شود که «شما به حال چه کسانی غبطه می خورید؟» می بینیم شهدایی که ما امروز به حال آنها غبطه می خوریم آنها نیز به شهدای کربلا غبطه می خورند و عنوان می کنند که «خوشا به حال آنها که در محضر امام حسین (ع) و در رکاب ایشان و در دفاع از ولایت نبوی و علوی به شهادت رسیدند و جان خود را فدا کردند.» از سوی دیگر نقل شده است که شهدای کربلا نیز به حال شهدای بدر و احد غبطه می خوردند. از کنار هم قرار دادن این مقدمات می توان به جایگاه شهدای دوران غیبت پی برد.  امام سجاد (ع) در ادامه  می فرمایند: « در زمان غیبت اگر کسی در ولایت ثابت قدم باشد خدا ثواب  شهدای بدر و احد را نصیب او می کند.» اما شهدای بدر و احد چرا چنین جایگاهی دارند؟ چون آنها کسانی بودند که پیامبر خدا (ص) را در زمان غربت یاری کردند و او را تنها نگذاشتند.همانگونه که «شهدای هشت سال دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم و شهدای نظم و امنیت» ولایت فقیه و مقام معظم رهبری را تنها نگذاشته اند .

سرهنگ پاسدار اله وردی  فرمانده ی محور شهید مجدی ، فرمانده ی گردان شهید احمدحیاری ، فرماندهان گردان های شوش و شاوور و گردان های بلال ، عمار و ابوالفضل(ع) شهرستان دزفول در این دیدار سردار پاسدار حسن حسین نژاد را همراهی کردند .



:: بازدید از این مطلب : 3694
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.