اولین گفتگوی اختصاصی سروان کریم بهمنی فرمانده ی گردان شهید احمد حیاری با شوش نیوز برگزار شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 42
:: باردید دیروز : 118
:: بازدید هفته : 3385
:: بازدید ماه : 6344
:: بازدید سال : 19033
:: بازدید کلی : 296171
نویسنده : عباس کرم الهی
دو شنبه 11 آذر 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

پس از این که طی حکمی  از طرف سردارپاسدارحسن حسین‌نژاد فرمانده لشکر عملیاتی هفت حضرت ولی عصر(عج) خوزستان ،سروان  پاسدار کریم بهمنی در هفته ی بسیج به عنوان فرمانده ی گردان شهید احمد حیاری منصوب شد ، امروز دوشنبه 11 آذرماه1398 ساعت 8:30صبح  اولین مصاحبه ایشان با پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ سروان  پاسدار کریم بهمنی در مقدمه ای کوتاه از پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز قدردانی نمود و در این راستا گفت : از فرمانده ی قبلی گردان ستوان یکم پاسدار حمید توحیدیان و همچنین فرمانده هان گروهان های این گردان مطلع شدم که پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز نسبت به انعکاس اخباتر و رویدادهای گردان از هیچ کوششی دریغ نکرده است که جای تقدیر دارد و من از طرف خودم ، ستوان یکم پاسدار حمید توحیدیان و دیگر فرمانده هان از شما که بدون کوچکترین چشم داشتی این همکاری را داشته اید تشکر  و سپاسگزاری خود را اعلام می کنم .

وی در ادامه اظهار داشت : با انعکاس اخبار و رویدادها ابتدا قصد ما این است که مردم نسبت به گردان بیش از پیش  شناخت داشته باشند و پس از آن به دنبال جذب حداکثری نیروهای مردمی  تحت عنوان بسیجی است تا انگیزه ای برای دیگر بسیجیان باشد .

سروان بهمنی در ادامه به اهمیت تبلیغ و اطلاع رسانی اشاره کرد و تصریح نمود : تمام زحمات  تک تک  نیروها ، گروهان ها در امر برگزاری سمینارها ، کارگاه های آموزشی و... یک طرف قرار دارد و در طرف دیگر تبلیغ و اطلاع رسانی است که نقش مهمی  برای ما دارد ؛ لذا من از شما خبرنگار ارزشی که تاکنون با ما نهایت همکاری را داشته اید از این به بعد هم انتظار دارم این همکاری را داشته باشید .

در ادامه عباس کرم الهی مدیر مسئول  و خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز گفت : همانطور که تاکنون برای پوشش خبری همکاری داشته ام از این به بعد هم همکاری خواهم داشت چون  اگر خداوند یکتا و حضرت آقا و همچنین فرمانده ی سپاه ناحیه ی شهرستان شوش ما را به عنوان یک سرباز کوچک ولایت بدانند ، سبزپوشان سپاه و بسیجیان  دلاور هم  سربازان واقعی ولایت است و همکاری با این عزیزان را یک افتخار برای خود می دانم فقط تنها انتظارم این است با توجه به این که وسیله ی نقلیه ندارم هم یک روز قبلما را مطلع نمایید و همه یک وسیله ی نقیله برای ایاب و ذهاب  با ما همکاری داشته باشد .



:: بازدید از این مطلب : 1797
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.