سرگرد پاسدار ایمانی گفت : اغتشاشگران در مقابل مردم همانند پشه در مقابل سیمرغ هستند
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 274
:: باردید دیروز : 222
:: بازدید هفته : 3721
:: بازدید ماه : 6680
:: بازدید سال : 19369
:: بازدید کلی : 296507
نویسنده : عباس کرم الهی
پنج شنبه 6 آذر 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 8صبح روز چهارشنبه6آذرماه1398 نشست بصیرتی سبزپوشان با سخنرانی سرگردپاسدارعلیرضا ایمانی فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش در نمازخانه ی این ناحیه برگزار شد.

به گزارش شوش نیوز ؛ سرگردپاسدار علیرضا ایمانی فرمانده ی سپاه ناحیه ی شهرستان شوش ضمن عرض تبریک هفته ی بسیج به بسیجیان و تبریک به مردم ولایتمدار ایران اسلامی که راه خود را از اغتشاشگران جدا کردند ؛ خاطر نشان نمود : در طول چهل سالی که از پیروی انقلاب اسلامی گذشته است معاندان داخلی و خارجی با ترفندها ، توطئه ها و فتنه های مختلف قصد داشته اند که انقلاب و نظام اسلامی را ساقط نمایند ، اما با رهنمودهای حکیمانه ی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و پس از امام خامنه ای«مذظله العالی» و مردم انقلابی ایران تمام برنامه های دشمنان نقش برآب شده اند .

وی افزود : درست است که  اغتشاش‌گران نشان دادند کمتر از داعش نیستند و ناجوانمردانه و وحشیانه تعدادی از نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مردم را شهید و یا زخمی کردند و نیروی انتظامی و بسیجیان خویشتنداری کرده و مردم ولایتمدار تا جایی که توانستند صبوری از خود نشان دادند ؛ اما دیدید که کاسه ی صبرشان لبریز شد و به حمایت از فرمایشات حضرت آقا شهر به شهر راهپیمایی ضد آشوب گران را انجام دادند .

فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش در ادامه با بیان اینکه نقش خبرنگاران و بسیجیان در مقابله با جنگ نرم دشمن بسیار مهم است، افزود: ما در جنگ امنیت پیروز شدیم ؛ هر چند که آشوبگران زحماتی را برای ما به وجود آوردند اما همچون توطئه های این 40 سال در فتنه ی 98 نیز سرافکنده شدند اما حالا که اینترنت خانگی وصل شده است ؛ مزدوران دشمنان خارجی که در این سه چهار روزی که اغتشاش در ایران وجود داشت فیلم گرفته اند تا افکار مردم را در فضای مجازی مشوش نمایند و لذا یک‌صدایی و همراهی خبرنگاران در این عرصه ضروری است تا در مقابله با جنگ نرم در کنار بسیجیان افسران خط مقدم باشند .

 



:: بازدید از این مطلب : 809
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.