نمایش تراژدی پروانه اولین شب اجرای عمومی خود را پشت سر گذاشت
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 285
:: بازدید ماه : 7974
:: بازدید سال : 20663
:: بازدید کلی : 297801
نویسنده : عباس کرم الهی
شنبه 11 آبان 1398

مینا جمشیدی ـ خبرنگار شوش نیوز

ساعت 20:15 جمعه 10 آبان ماه 1398 نمایش درام اجتماعی «تراژدی پروانه» به نویسندگی و کارگردانی عباس کرم الهی کاری از گروه تئاتر اندیشه وابسته به انجمن هنرهای نمایشی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در پلاتوی نمایش شهید حیاری اولین شب اجرای عمومی خود را پشت سر گذاشت .

به گزارش شوش نیوز ؛ این نمایش به مدت دوشب متوالی یعنی چهارشنبه و پنجشنبه 9و8 آبان ماه 1398 با توجه به این که 95 درصد بازیگران و عوامل آن برای اولین بار حرفه ی بازیگری و تئاتر را تجربه می کنند برای خانواده های آنها اجرا شد تا با این بازیگران از استرس  رها شوند و نتیجه ی آن اجرایی تماشاگر پسند در اولین شب اجرای عمومی بود .

در اولین شب که در بین تماشاگران سه نفر از بازیگران اندیمشکی و همچنین برخی از تئاتری های شوش از جمله «حسین مانعی و جواد ملیانی» حضور داشتند ، بازیگران این نمایش موفق شدند اجرایی داشته باشند که مورد تحسین تماشاگران قرار گیرد .

به گفته ی عباس کرم الهی سرپرست گروه تئاتر  اندیشه و نویسنده و کارگردان نمایش تراژدی پروانه ، این نمایش به جز سه شنبه 14 آبان ماه که مصادف است با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) ، تا دوشنبه 20 آبان ماه هرشب رأس ساعت 20 با اجرای موسیقی سنتی توسط گروه موسیقی بهارباد به سرپرستی موسی کرد آغاز می شود .

در این نمایش « عباس کرم الهی ـ کوثر غزی ـ اکرم ملائی ـ ستاره عزیزی ـ بهار ملکوتی راد ـ بیتا فلاوند جوزائی و عسل آل کثیر » بازی می کند .« غزل دیورخش ـ سحر ظهیری نژاد ـ عالیه سلوا ، فاطمه دیورخش ، یاس شاپورنژاد و الینا ساجدی» به عنوان همسرا در این نمایش حضور دارند .

معرفی عوامل فنی و اجرایی :

عباس کرم الهی « سرپرست ـ نویسنده ، کارگردان ـ برنامه ریز و امورتایپ» ـ زهرا دیورخش «سرپرست بانوان» ـ کاظم شوهان«مشاور هنری» ـ مسعود کرم الهی«دستیار کارگردان» ـ فاطمه اسکندری«منشی صحنه» ـ علی طالبی«طراح صحنه» ـ غزل دیورخش«هماهنگ کننده ترسیم کننده ی میزانسن» ـ سحر ظهیری نژاد « مدیر صحنه » ـ سهیل دلفی « نورپرداز » ـ مریم کرد« افکتور» سیده مریم فدایی «خبرنگار » ، گلناز ملکوتی راد « عکاس» و منوچهر کرد و طاهر احمدی «فیلمبردار»



:: بازدید از این مطلب : 843
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.