چهارمین دوره ی انتخابات هیئت مدیره و بازرسین گروه تئاتر اندیشه برگزار شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 3352
:: بازدید ماه : 6311
:: بازدید سال : 19000
:: بازدید کلی : 296138
نویسنده : عباس کرم الهی
پنج شنبه 25 مهر 1398

مینا جمشیدی فر ـ خبرنگار شوش نیوز

عکس ـ علی ضیایی راد

ساعت 10:15 صبح روز پنجشنبه 25 مهرماه1398 به همت اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، چهارمین دوره ی انتخابات هیئت مدیره و بازرسان گروه تئاتر اندیشه با شماره ثبت 66 در پلاتوی نمایش شهید حیاری برگزار شد.

به گزارش شوش نیوز ؛ محمد دیناروند کارشناس هنری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اربعین حسینی این امام همام و عرض خیر مقدم به اعضای گروه تئاتر اندیشه ، پیرامون آمار گروه های نمایشی در شهرستان شوش اشاره کرد و در این راستا گفت : شهرستان شوش در مجموع 15 گروه رسمی و غیر رسمی دارد که در این میان با پیگیری های به عمل آمده از مرکز هنرهای نمایشی سایت استقرار گروه های نمایش « آپادانا ، اندیشه ، بچه های ایرونی ، سایه سار ، سنتی ، جنت الحسین، صورت الغریب و مهتاب»به نشانیwww.esteghrar.ir مراجعه و ثبت نام نموده و پس از گذراندن مراحل قانونی از دفتر همانگی تئاتر استان های ورزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پروانه ی رسمی نمایش اخذ نمودند ولی در این میان گروه تئاتر اندیشه تنها گروهی است که به دریافت پروانه بسنده نکرد و با مراجعه به واحد ثبت شرکت ها و مؤسسات غیر تجاری اداره ی ثبت اسناد و املاک موفق شد با دریافت شماره ی ثبت66 کار خود را کامل کند و از مزایایی نظیر « تشکیل کلاس های آموزش بازیگری و کارگردانی ویژه ی اعضای خود ـ انتشار خبرنامه ی داخلی ، برگزاری مجمع های عادی و فوق العاده  و حتی برگزاری جشنواره ی داخلی بین بازیگران خود » بهره مند شود .

محمد دیناروند  افزود : به جرأت می توان گفت گروه تئاتر اندیشه با داشتن مدیری قدرتمند ، خستگی ناپذیر و برنامه ریزی که چون خود از کاندیداها است و بر حسب قانون نمی توانم به نام ایشان اشاره کنم تنها گروهی است که ابتدا به بازیگران تازه کار بها می دهد و در کنار تمرینات نمایش ، کارگاه آموزش بازیگری را به صورت تئوری و عملی در دستور کار خود قرار داده و حضور  بازیگران نمایش تراژدی پروانه در این مجمع دلیل بر این ادعاست .

سپس حاج ناصر پیوست نایب رئیس صندوق انتخابات که قرائت  تلاوتی از قران کریم را نیز بر عهده داشت یاد و خاطره ی هنرمند از دست رفته «علی فتی» را گرامی داشت و در این خصوص گفت : زنده یاد علی فتی  فرزند حجت الاسلام شیخ موسی فتی  در تاریخ 20 آذر ماه1395 طبق مدارک موجود در گروه تئاتر اندیشه ثبت نام نموده و امروز جای ایشان بین ما خالیست ، هنرمندی که همچون استادش علاوه بر فعالیت در هنرهای نمایشی در حرفه ی خبرنگاری نیز با هفته نامه ی صدای کرخه فعالیت داشت ، جا دارد یاد و خاطره ی این هنرمند از دست رفته را گرامی بداریم و برای شادی روحش با هم فاتحه ای قرائت کنیم .

در ادامه به خاطر آمار بالای اعضا ؛ چهارمین دوره ی انتخابات هیئت مدیره و بازرسان باحضور 132 نفر از اعضاء با در نظر گرفتن فرم های وکالت به صورت رأی مخفی برگزار شد و نتایج زیر به دست آمد:

الف ) اعضای اصلی هیئت مدیره :

1 ) ـ عباس کرم الهی با 129 رأی مأخوذه نفر اول

2 ) ـ پروانه مرادی با 87 رأی مأخوذه نفر دوم

3 ) ـ اکرم ملائی با 79 رأی مأخوذه نفر سوم

4 ) ـ کوثر غزی با 59 رأی مأخوذه نفر چهارم

5 ) ـ زهرا دیورخش با 59 رأی مأخوذه نفر پنجم

6 ) ـ ستاره عزیزی با 57 رأی مأخوذه نفر ششم

7 ) ـ مسعود کرم الهی با 54 رأی مأخوذه نفر هفتم

ب ) اعضای علی البدل هیئت مدیره :

1 ) مریم کرد با 51 رأی مأخوذه نفر اول علی البدل

2 ) ـ غزل دیورخش با 40 رأی مأخوذه نفر دوم علی البدل

3) ـ عسل آل کثیر با 36 رأی مأخوذه نفر سوم علی البدل

پ) بازرسان اصلی :

1 ) ـ یاس شاپور نژاد با 57 رأی مأخوذه نفر اول بازرسی

2 ) ـ بیتا فلاوند جوزائی با 55 رأی مأخوذه نفر دوم علی البدل

ت ) ـ علی البدل :

1 ) علی ضیائی راد با 33 رأی مأخوذه ـ بازرس علی البدل

شایان ذکر است در اولین جلسه بین اعضای اصلی هیئت مدیره مسئولیت ها از جمله « رئیس هیئت مدیره  ـ نایب رئیس ، خزانه دار ـ ـ منشی ، سخنگو و... »تقسیم می گردد .

 

لازم به توضیح است« سحر ظهیری نژاد با 33 رأی ـ داریوش پارسا با 24 رأی و سمیه دیناروند نیا با 4 رای» از داوطلبین هیئت مدیره و «محمد روسی با 30 رأی ، سهیل دلفی با 29 رأی ، عالیه سلوا با 15 رأی ، فاطمه چایان با 6 رأی و زینب فرخی بیاتی با 4 رأی از داوطلبین بازرسی» موفق به حضور در ترکیب اصلی و علی البدل هیئت مدیره و بازرسان نشدند .

 



:: بازدید از این مطلب : 2200
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.