انجمن توانجویان از فرمانده ی نیروی انتظامی شوش تجلیل نمود
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 87
:: باردید دیروز : 270
:: بازدید هفته : 357
:: بازدید ماه : 8046
:: بازدید سال : 20735
:: بازدید کلی : 297873
نویسنده : عباس کرم الهی
جمعه 19 مهر 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 11 روز پنجشنبه 18 مهرماه1398 به بهانه ی هفته ی نیروی انتظامی ، انجمن توانجویان جسمی حرکتی امید شوش از سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده ی نیروی انتظامی تجلیل نمود .

به گزارش شوش نیوز ، دکتر علیرضا کریمی رئیس هیئت مدیره ی انجمن توانجویان ضمن تبریک هفته ی نیروی انتظامی به فرمانده ، درجه داران و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان شوش با اشاره به آیه ی 8 از سوره ی مائده  گفت : « يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا كُونُوا قَوَّامِينَ لِلَّهِ شُهَدَاءَ بِالْقِسْطِ  وَلَا يَجْرِمَنَّكُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ عَلَى أَلَّا تَعْدِلُوا  اعْدِلُوا هُوَ أَقْرَبُ لِلتَّقْوَى وَاتَّقُوا اللَّهَ  إِنَّ اللَّهَ خَبِيرٌ بِمَا تَعْمَلُونَ/// ای اهل ایمان، برای خدا پایدار و استوار بوده و به عدالت و راستی و درستی گواه باشید، و البته شما را نباید عداوت گروهی بر آن دارد که از راه عدل بیرون روید، عدالت کنید که به تقوا نزدیکتر (از هر عمل) است، و از خدا بترسید، که البته خدا به هر چه می‌کنید آگاه است.» آرامش يك هديه الهي است و اين آرامش در سايه ی اقتدار و صلابت نيروي انتظامي به دست مي‌آيد و در واقع نيروي انتظامي عامل اصلي برقراري امنيت در جامعه است.

وي هفته نيروي انتظامي را هفته تجلي اقتدار و عزت و سرافرازي نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست و ادامه داد: هفته ناجا فرصتي مناسب براي ارائه و نمايش و اطلاع رساني خدمات و زحمات شبانه روزي جان بركفان نيروي انتظامي است.

در ادامه سرهنگ حمیدرضا بهاروند  ضمن قدردانی از زحمات هیئت مدیره ی انجمن توانجویان به خاطر رسیدگی به معلولین اظهار نمود : در حالی که رسیدگی به معلولان و جامعه هدف سازمان بهزیستی، وظیفه فرد فرد شهروندان است اما  انجمن توانجویان جسمی حرکتی امید شوش به همت حمید منصوری ، دکتر علیرضا کریمی و دیگر اعضای هیئت مدیره جور همه را کشیده و این کار خدا پسندانه را در شهرستان شوش به نام خود ثبت کرده  و من امیدوارم خیرین و آنهایی که نوع دوست هستند به یاری این انجمن بیایند .

وی در ادامه گزارشی آماری از عملکرد یک ساله ی نیروی انتظامی شهرستان شوش در بخش های مختلف را تشریح نمود .

حمید منصوری مدیرعامل انجمن توانجویان ضمن تبریک هفته ی نیروی انتظامی به سرهنگ حمیدرضا بهاروند و همکارانش ، تمام ایام سال را روز نیروی انتظامی دانست و در این راستا گفت : وقتی که امنیت در طول سال به صورت نسبی در جامعه برقرار است پس به نظر من تمام ایام سال روز نیروی انتظامی هستند و لذا باید همیشه  قدردان زحمات این عزیزان بود .

وی در ادامه گزارشی از عملکرد انجمن توانجویان در خصوص برگزاری کلاس های آگاه سازی خانواده ها درپیرامون «مواد مخدر» در روستاهای دوار و خویس در ماه های گذشته با همیاری اداره ی بهزیستی مطرح نمود و از برگزاری سومین نمایشگاه صنایع دستی در آبان ماه1398 خبر داد .

در پایان به همت مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره ی انجمن توانجویان از « سرهنگ حمیدرضا بهاروندفرمانده ی نیروی انتظامی ـ  سرگرد علایی فرمانده ی کلانتری 11 و سروان بهمن میرمنگره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی » با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد .



:: برچسب‌ها: "تجلیل"انجمن توانجویان"از فرمانده ی نیروی انتظامی"شوش" ,
:: بازدید از این مطلب : 2156
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.