عیادت از پیشکسوت تئاتر شوش
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 14
:: باردید دیروز : 5
:: بازدید هفته : 295
:: بازدید ماه : 7984
:: بازدید سال : 20673
:: بازدید کلی : 297811
نویسنده : عباس کرم الهی
پنج شنبه 18 مهر 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت21 پنجشنبه 18 مهرماه1398 هم زمان با «لیله الهریر در جنگ صفین»سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ضمن عیادت از ناجی عباسی نیا یکی ازپیشکسوتان تئاتر شوش گفت : تئاتر شهرستان شوش مدیون تلاش و کوشش پیشکسوتان است .

به گزارش شوش نیوز ؛ رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش به همراه «عبدالحسین رسته خاک و عباس کرم الهی از تئاتری های دهه ی 60»پس از این که ناجی عباسی نیا برای دومین بار دچار ایست قلبی شد و به مدت دو روز در ICU بیمارستان نظام مافی بستری شده است ، امروز که به حالت عادی برگشته و از بیمارستان ترخیص شده به عیادت این هنرمند متعهد رفت .

وی در این عیادت عنوان نمود :تئاتر و تئاتری های شهرستان شوش به خاطر اجرای سی و یکمین جشنواره ی تئاتر استان خوزستان که هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی در سطح بالایی بالایی بود از جایگاه مناسبی برخوردار است و بدون شک و تردید این جایگاه حاصل تلاش و پیشرفت پیشکسوتان این عرصه  نظیر « ناجی عباسی نیا ، عبدالحسین رسته خاک ، عباس کرم الهی  ،حسین یلالی و مهدی کریم پور»و جوان ترهایی همچون «بردیا آریانفر ، بهرام آریانفر و.....» است .

سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در تکمیل سخنان خود اظهار نمود : امیدوارم پیشکسوتان تئاتر شوش بتوانند ارتباط خود را با نسل جدید تئاتر به مرحله ی همدلی برسانند و جوان تر ها هم  بدانند اگر گذشته تئاتر این دیار را بشناسند و از تجربیات پیشکسوتان بهره ببرند در آینده حتی می توان میزبانی جشنواره های ملی را نیز با کیفیت مطبوعات در شوش  شاهد باشیم .

سپس ناجی عباسی نیا به ایست قلبی خود برای دومین بار اشاره کرد و تصریح نمود : چند وقت پیش اولین ایست قلبی خود را داشتم که به موقع خود را به بیمارستان رساندم و با قرار دادن یک فنر خداوند مهر تمدید به عمر ما زد تا به زندگی ادامه دهم و در حالی که سه شب پیش برای اجرای تعزیه آماده شده بودم ولی صبح بعد از اولین شب اجرا دردی را از ناحیه ی قلب احساس کردم و با توجه به تجربه ی ایشست قلبی بار اول، با موتورسیکلت خود را به بیمارستان رساندم که بعد از گرفتن نوار قلب بلافاصله مرا در بخش  ICU بیمارستان نظام مافی بستری کردند  و با توجه به نظر پزشک معالجم به دزفول اعزام شده و تحت نظر ایشان قرار گرفتم و خلاصه برای دومین بار خدواند یکتا و بی همتا مهر تمدیدی بر عمر ما زد و دوباره به جمع خانواده برگشتم ، اما می خواهم برای مدتی طولانی از کارگردانی و بازیگری فاصله بگیرم چون اگر ایست قلبی برای سومین بار به سراغم بیاید معلوم نیست که چه خواهد شد .



:: برچسب‌ها: "ناجی عباسی نیا"ایست قلبی"عیادت" ارشاد اسلامی"شوش" ,
:: بازدید از این مطلب : 1452
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.