رضا ذاکری گفت : در برنامه ی ششم توسعه ، کلیه مساجد روستایی دارای کانون فرهنگی و هنری می شوند
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : عباس کرم الهی
چهار شنبه 17 مهر 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 11:45 روز چهارشنبه 17 مهرماه 1398 هم زمان با روز جهانی پست ، رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در گفتگوی اختصاصی با شوش نیوز گفت : کلیه ی مساجد روستایی که تا کنون از نعمت داشتن کانون فرهنگی و هنری محروم بوده اند به همت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از این امتیاز بهره مند می شوند .

به گزارش شوش نیوز ؛ رضا ذاکری در ادامه یادآور شد : به همت دکتر محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان ، حجت الاسلام مرتضی همت پور رئیس دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان و با پیگیری های دکتر سید راضی نوری نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی مساجدی که در روستاها تاکنون فاقد کانون فرهنگی و هنری مساجد هستند در برنامه ی توسعه ی ششم با درخواست کتبی هیئت امنای این مساجد از این امتیاز بهرمند خواهند شد .

وی در ادامه اظهار نمود : در این راستا انتظار ما از بخشداران سه بخش«مرکزی ، شاوور و فتح المبین» ، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها این است که با هیئت امنای مساجدی که فاقد کانون فرهنگی و هنری هستند صحبت نموده تا با مراجعه به اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مراحل اخذ مجوز تأسیس کانون را پیگیر شوند .

سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش افزود: هدف از تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد احیای کارکردهای مسجد و مبارزه با جنگ نرم و جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است ، چون نخستین جرقه ی انقلاب از مساجد بوده و باید قدر این نعمت را بدانیم و از برکات مساجد و ظرفیت‌های آن بیش بهره ببریم. مساجد دارای اهمیت فراوانی هستند که به همین دلیل تمرکز دشمن نیز در این زمینه مورد هدف قرار گرفت که می طلبد به مساجد بیش از بیش ‌توجه داشته باشیم.

رضا ذاکری در پایان تصریح نمود : ما نمی خواهیم فعالیت هر مسجد تنها در قالب برگزاری «نماز، مجالس ترحیم و مسجد بی روح» خلاصه شود، بلکه پیشنهاد ما به کانون های فرهنگی مساجد این است که از برنامه های سطحی بپرهیزند و حلقه‌های مشورتی تشکیل دهند و با تدوین تقویم اجرایی با محوریت امام جماعت برنامه ها را مطرح و پیگیری کنند.



:: برچسب‌ها: "مساجد روستایی"شهرستان شوش"از کانون فرهنگی هنری "بهره مند می شوند " ,
:: بازدید از این مطلب : 732
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.