سپاه پاسداران حافظ کشور و امین مردم است
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 39
:: باردید دیروز : 5
:: بازدید هفته : 320
:: بازدید ماه : 8009
:: بازدید سال : 20698
:: بازدید کلی : 297836
نویسنده : عباس کرم الهی
پنج شنبه 28 شهريور 1398

به قلم ـ عباس کرم الهی

ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 27 شهریور1398 وقتی سوار تاکسی شدم یکی از مسافران از سیل آینده صحبت می کرد و عامل آن را بارورکردن ابرها توسط سپاه پاسداران عنوان نمود .

سر را به طرف آن شخص چرخانده و گفتم : این موضوع را از چه منبعی شنیده و یا مطالعه کرده ای؟ گفت : در فضای مجازی این را مطالعه کرده ام ، گفتم : آیا می دانی 90 درصد مطالب منتشر شده در همین فضای مجازی کذب محض است و بیشتر از طرف دشمنان نظام و انقلاب است که قصد دارند مردم را نسبت به با ارزشمند ترین امین خود و حافظ این مملکت بدبین کنند؟

پس از قدری تحمل گفت :چطور؟ گفتم : اولا در حال حاضر علم و تکنولوژی چنان پیشرفت کرده که به راحتی هواشناسی می تواند شرایط جوی سال آینده را نیز به عموم مردم اطلاع رسانی نماید . از سویی دیگر

بر اساس آمار‌های سازمان هواشناسی و وزارت نیرو ایران وارد دوره ی ترسالی شده و برای مدتی طولانی با خشکسالی خداحافظی کرده ایم و درصد بالایی از بارش‌های اواخر سال 1397 و ابتدای سال 1398 دلیل بر این ادعاست و می‌توان اظهار کرد که در نیمه ی دوم سال 1398 نیز قطعاً شاهد این بارش‌ها خواهیم بود.

سه شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ در جنوب شرق اسپانیا  بر اثر وقوع سیل دست کم 5 نفر کشته شدند ؛ لابد دلیل وقوع این سیل را هم می خواهند بگویند سپاه پاسداران ابرها را بارور کرده است؟ چنین باشد رو که نیست سنگ پای قزوین است .

این جمله ی تاریخی ، ارزشمند و به یادمانی از حضرت امام خمینی(ره) را همیشه مرور کنیم که « اگر سپاه نبود ، کشور هم نبود » و یا پس از 40 سال که از پاسداری سپاه از انقلاب می‌گذرد وقتی که حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «مدظله العالی» می فرماید :« یکی از بخش‌های مهمّ کارنامه‌ی سپاه، انقلابی زیستن و انقلابی ماندن سپاه است؛ یعنی حوادث و جریانات نتوانست این تشکیلات مستحکم و قوی‌بنیه را از مسیر اصلی و درست، به بهانه‌ی اینکه دنیا تغییر کرده، زندگی تغییر کرده، منحرف کند.» و یا «در طول جنگ، سپاه عنصر مؤثر و تعیین‌کننده‌ جنگ بود و اکثر فتوحاتی که ما از اول تا آخر جنگ داشتیم، با نام سپاه همراه است؛ یا منحصراً متعلق به سپاه بود، یا سپاه در آنها نقش اصلی و مهم را ایفا کرده است.» و در همین سیل ابتدای سپاه حتی همان دشمنان هر چند به سختی ولی اعتراف کردند که سپاه نسبت به سایر اقشار بیشتر در کنار مردم بود و همین کار باعث گردید که سپاه برای مردم دوست داشتنی تر از گذشته باشد . با این توضیحات آیا به این نتیجه رسیده ای که نباید به فضای مجازی اطمینان نمود ؟

در همه مقاطع و عرصه سپاه در دل مردم جای دارد و هرجا نیاز به خدمت رسانی باشد، سپاه در آنجا حضور پیدا خواهد کرد و اگر در آینده هم کوچکترین خطر و یا حادثه ای برای مردم ولایتمدار اتفاق بیافتد این سپاه هست که برای رفع آن خطر و حادثه پیش قدم است ، این راه همه ی مردم می دانند پس دشمنان خارجی و داخلی بدانند  با چنین مطالبی در فضای مجازی نمی توانند ذره ای از محبوبیت و مقبولیت سپاه نزد مردم بکاهد .



:: بازدید از این مطلب : 1263
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.