حضور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در دفتر کانون بسیج ورزشکاران شوش
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 59
:: باردید دیروز : 118
:: بازدید هفته : 3402
:: بازدید ماه : 6361
:: بازدید سال : 19050
:: بازدید کلی : 296188
نویسنده : عباس کرم الهی
پنج شنبه 14 شهريور 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 10:45 روز چهارشنبه 13 شهریور1398 هم زمان با روز مردم شناسی، تعاون و روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی سردار داود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با حضور در دفتر کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شوشبا شورای این کانون دیدار نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ سردار داود آذرنوش ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) و دیگر یاران باوفایش ، از این که در جمع اعضای شورای کانون بسیج ورزشکاران شهرستان شوش حضور دارد ابراز خرسندی نمود و گفت : امیدوارم خداوند این فرصت را به ما بدهد که در مسیر اهل بیت(ع) گام برداریم و در نهایت  عاقبت بخیر شویم .

وی افزود : هدف اصلی ما از این سفر از طرفی نظارت ستادی بر سامانه ی کانون است که بدانیم نحوه ی ثبت نام و عضوگیری به چه نحوی است و این آیا اعضای شورا و هیئت اندیشه ورز دارای ابلاغ هستند یا خیر و یکی سری موارد دیگر که در پایان گفته خواهد شد اما از طرفی باید اعلام کنم زحمتی که شما در سطح شهرستان شوش با جمعیتی بالغ بر 220000نفر می کشید آنهم در راه رضای خدا و بدون کوچکترین چشم داشتی قطعا رضایت خداوند را به دنبال دارد .

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در ادامه به پیروزی انقلاب اسلامی به مدیریت معمارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و تصریح نمود : همین انقلابی که به پیروزی رسید یک سری ابزار داشت که مردم یکی از مهمترین ابزار این حرکت عظیم بودند ، وقتی که امام راحل می خواستند از پاریس حرکت کنند و وارد ایران شود از طرف دشمنان توطئه پشت سر توطئه رخ می داد و با توجه به حضور ساواک در کشور با اندک یارانی که داشت وارد کشور شد و شکل گیری انقلاب را دنبال کرد و در اولین گام شاه با آن همه تجهیزات و کبکبه و دبدبه  را وادار به که خروج از ایران نمود و تا ده سالی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در بین ما بود همه تو ترفندی دشمنان پیاده کردند تا انقلاب را سرنگون نمایند .

وی افزود : ترورها و ایجاد رعب و وحشت بین مردم در خیابان ها و کوچه ها توسط «منافقین ، به اصطلاح چریک های فدایی ، خلق کرد ، خلق لر ، خلق عرب ، کوموله ، کودتای توژه ، کودتای طبس و.... و جنگ تحمیلی هشت ساله و...» حوادثی هستند که همه ده سال اول انقلاب اسلامی شاهد آنها بوده ایم .حتی زمانی که مقام معظم رهبری بعد از رحلت ملکوتی امام خمینی(ره)  به عنوان رهبر انتخاب شد همین ترفندها دست از سر ایران برنداشته است . زمان پیامبر در صدر اسلام هم به همین روال بوده ؛ وقتی که پیامبر مبعوث شدند ؛ چون پیامبر بود و رسالتی برعهده داشت و به ایشان وحی می شد ، ظاهر و باطل زیر پرچمش رفتند ، اما وقتی که در واقع پیامبر شهید شد که به دروغ جا انداخته اند که رحلت نموده است ؛ زاویه ها شکل گرفت ؛ یک سری مشکلات را برای اسلام به وجود آوردند و همین مشکلات باعث شد که اسلام چند تیکه شود و مشکلات جدی برای اسلام به وجود آوردند ؛ پس مشکلات مربوط به عصر حاضر نیست بلکه  در صدر اسلام هم چنین مشکلاتی بوده است و این اعتقادات ایمانی و قلبی ماست که این مشکلات نمی توانند به انقلاب آسیبی وارد کنند اگر ما آن اتحاد و همدلی را داشته باشیم چون بر این باوریم که ائمه ی اطهار(ع) همانگونه که بر همه چی احاطه داشته اند امروز هم احاطه دارند برای همین است که ما از ائمه ی اطهار(ع) شفاعت می طلبیم .

سردار آذرنوش سپس گذری به واقعه ی کربلا زد و گفت : در قضیه ی کربلا که به نوعی دهه ی اول محرم را سپری می کنیم ، در آن لحظات سخت خداوند به واسطه ی جبرئیل به امام حسین(ع) فرمود : « الان برای من کاری ندارد که دهها سوار از فرشته گان به شما بدهم و کمتر از آنی آن چه در مقابلت ایستاده اند را نابود خواهم کرد .» حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نپذیرفتند و در واقع به دنبال آن بود که ورقی و سندی در تاریخ ثبت کنند که راه ایستادن و راه مبارزه کردن این است ؛ این اعتقاد ما بوده و هست ، فیلم و سریال یا کارتن که نیست ؛ همین اعتقادات باعث شده که هر ساله در اربعین حسینی بر تعداد سوگوارانی که پیاده به کربلا می روند از سراسر جهان بیشتر می شود .

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشورافزود : الان همان در جامعه ی ما  دارد اجرا می شود به واسطه ی جنگ رزمندگان ما این را ثابت کردند  گل سر سبد این موضوع جریان «سوریه ـ عراق ـ لبنان » است که نمونه های بارزی هستند مدافعان حرم می روند و جلوی دشمن  می ایستند و به شهادت می رسند .

وی در ادامه یادآور شد : ضمن این که اسلام سفارش می کند همانگونه که در آیه ی 60 از سوره ی انفال آمده است : « وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَ مِنْ رِباطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَ عَدُوَّکُمْ وَ آخَرينَ مِنْ دُونِهِمْ لا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ يَعْلَمُهُمْ وَ ما تُنْفِقُوا مِنْ شَيْ‏ءٍ في‏ سَبيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيْکُمْ وَ أَنْتُمْ لا تُظْلَمُونَ ///هر نيرويى در قدرت داريد، براى مقابله با آنها  دشمنان‏ آماده سازيد! و (همچنين) اسب هاى ورزيده (براى ميدان نبرد)، تا به وسيله آن، دشمن خدا و دشمن خويش را بترسانيد! و (همچنين) گروه ديگرى غير از اينها را، که شما نمى‏شناسيد و خدا آنها را مى‏شناسد! و هر چه در راه خدا (و تقويت بنيه دفاعى اسلام) انفاق کنيد، بطور کامل به شما بازگردانده مى‏شود، و به شما ستم نخواهد شد!» و اگر سپاه روز به روز تجهیزات خود را قوی تر و مجهز تر می می کند بر گرفته از همین آیه است که بر روی آرم سپاه حک شده است هر چند که در جنگ تحمیلی هشت ساله و یا در سوریه ما تجهیزات آنچنانی نداشیم و بر عکس در مقابل مدرن ترین تجهیزات نظامی به پیروزی رسیدیم ولی الان زمان آن فرا رسیده که می بایست روز به روز قوی تر باشیم .

سردار آذرنوش در ادامه هر کانون را جزیی از کشور دانست و گفت : درست است که شما یک کانونی را در شهرستان شوش تشکیل داده اید اما اگه کل کانون ها در سراسر کشور را کنار هم بگذارید یک کشور به وجود خواهد آمد . « من بعضا در کانال بسیج ورزشکاران رصد می کنم و گزارشاتی را که مطالعه می کنم ، یکی از کانون هایی که در سطح کشور که فوق العاده فعال است همین کانون بسیج ورزشکاران شوش است  که به نوعی می توانیم بگوییم یکی از پیامبران بزرگوار الهی یعنی دانیال نبی(ع) در شوش وجود دارد که به نوعی کسب این موفقیت می تواند به نوعی کمک همین پیامبر باشد با توجه به این که مسئول روابط عمومی شما نیز دلیل دیگری از این موفقیت است .» هم قدر این پیامبر الهی را بدانید و هم قدر این موفقیت را و تلاش کنید که همچنان پرکار و پرتلاش باشید و در اطلاع رسانی هم همچنان پیش رو باشید .

وی در تکمیل سخنان خود اظهار داشت : تنها انتظاری که از شما دارم این است که در مسیر شهدا گام بردارید همانگونه که حال  در این مسیر بوده اید و از خدا هم بخواهید که شما را به حال خود وا مگذارد چون یک لغزش کوچک چه بسا ممکن است از مسیر انقلاب هم خارجمان کند و خودمان هم اصلا متوجه نشویم .چون می بینید برخی از اختلاس های بزرگ را که متأسفانه مورد داشته ایم که در بین این اختلاس گران حتی نماز شب را تا قبل از اختلاس خوانده اند اما یک لحظه از خدا غافل شده و در این کارهای بد گرفتار شده است .

حاج رضا محمودخانی مدیر کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شهرستان شوش ضمن قدردانی از سردار آذرنوش و معرفی اعضای شورای کانون خاطر نشان نمود : از یک طرف جناب سرگرد رضا باقری رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان و از طرف دیگر جناب سرگرد علیرضا ایمانی فرمانده ی سپاه ناحیه ی شهرستان شوش ؛ کارها و دستورالعمل هایی را که باید انجام دهیم مرتب به ما می گویند و ما طبق دستورالعمل انجام وظیفه می کنیم .

وی افزود : عمده ترین کار ما  مسائل فرهنگی است که در بخش تهیه ی خبرنامه ، بولتن ، اطلاع رسانی و انتشار اخبار و رویدادهای کانون به عهده ی عباس کرم الهی است و در سایر امور فرهنگی محمد جواد آنها را انجام می  دهد  و همانگونه که مشاهده می فرمایید با تلاش عباس کرم الهی اولین شماره ی خبرنامه ی داخلی کانون چاپ شده تا در صورت تأیید شما و همچنین جناب سرگرد ایمانی و جناب سرگرد باقری  استمرار داشته باشد .

سردار آذرنوش با دیدن خبرنامه گفت : کلیات و ماهیت خبرنامه و همچنین معرفی یکی از شهدای ورزشکار همراه با گریزی به زندگی نامه و وصیتنامه ی آن شهید کار در خور توجه است و علاوه بر آن پیشنهاد می دهم این خبرنامه در سه بخش به کار خود ادامه دهد 1 ـ پرداختن به معرفی شهدای ورزشکار 2 ـ تشریح عملکرد کانون هم در بخش خواهران و هم در بخش برادران  3 ـ معرفی نخبگان ورزشکار بسیجی و مدال آوران قهرمان ؛ اما هیچوقت وارد مسائل سیاسی نشوید که ما اصلا نباید به چنین مسائلی در خبرنامه بپرداریم و از طرفی با این کاری نداشته باشید که پرسپولیس تهران قوی تر است یا استقلال و نکته ی آخر این که یک نسخه از خبرنامه را به سازمان بسیج ورزشکاران استان و یکی را هم  برای ما ارسال کنید .

در پایان سردار داودآذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور و سرگرد پاسدار رضا باقری رئیس سازمان  بسیج سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان با اهدا لوح تقدیر به اعضای شورای کانون بسیج ورزشکاران ؛ از آنها قدردانی نمودند .

 



:: برچسب‌ها: "حضور سردار آذرنوش "در دفتر کانون بسیج "ورزشکاران شوش" ,
:: بازدید از این مطلب : 1534
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.