پنجمین جلسه ی آمادگی جسمانی بسیجیان در دوره ی تکمیلی برگزار شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 36
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 3380
:: بازدید ماه : 6339
:: بازدید سال : 19028
:: بازدید کلی : 296166
نویسنده : عباس کرم الهی
پنج شنبه 7 شهريور 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 7:45 صبح روز چهارشنبه 6 شهریورماه1398 به همت فرماندهی گردان شهید حیاری شهرستان شوش زیر نظر استاد رضا محمودخانی و با حضورجانشین فرماندهی گردان و سرپرست اداره ی ورزش و جوانان در چمن شاره یک ورزشگاه جهان پهلوان تختی برگزارشد .

به گزارش شوش نیوز ؛ روح الله سلیمانی نژاد سرپرست اداره ی ورزش و جوانان شهرستان شوش  که تدارک صبحانه برای بسیجیان را نیز مهیا کرده بود در سخنانی کوتاه  گفت : از زمانی که به فرمان حضرت امام خمینی(ع) سپاه پاسداران تأسیس گردید و پس از آن بسیج  راه اندازی شد ، جوانان بسیجی  بودند که در صف اول  حماسه ها و رویدادهای « نظامی ، فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و....» یاری گر مردم بودند و از انقلاب و ولایت خالصانه دفاع کردند ؛ از دوران هشت سال دفاع مقدس گرفته تا فتنه ی 88 و از استقامت در مقابل هجمه ی فرهنگی دشمن گرفته تا  جنگ اقتصادی که امروزی  بر علیه ایران اسلامی آغاز شده است و بی شک بسیجیان بهتر و بیشتر موفق هستند که از نظر جسمی همانند روحی و روانی در وضعیت خوبی باشند ، همین کاری که امروز ما شاهد آن هستیم که حاج رضا محمودخانی  فنون لازم را به شما بسیجیان می آموزد .

ستوان یکم پاسدار وحید رحمت الهی جانشین گردان شهید حیاری ضمن تشکر از سرپرست اداره ی ورزش و جوانان که هم چمن شماره ی یک ورزشگاه تختی را برای گذراندن پنجمین جلسه ی دوره ی تکمیلی در اختیار گردان قرار داد و هم تقبل صبحانه ی بسیجیانی که حضور دارند ؛ از حاج رضا محمودخانی نیز قدردانی نمود و در ادامه به نیاز ضروری بسیجیان به داشتن جسمی آماده اشاره کرد و خاطر نشان نمود : ورزش و آمادگی جسمانی  از اولویت های کاری سپاه پاسداران می باشد چرا که آمادگی و توانایی دفاعی و رزمی از الزامات بسیجیان و پاسداران می باشد چون هر چقدر ما در زمان صلح بیشتر عرق بریزیم خون کمتری در زمان جنگ و درگیری ریخته می شود.

وی خاطر نشان نمود : بدن سالم نیز نعمتی خدادادی است که به وسیله ی ورزش صحیح کردن حفظ می شود که البته این بدن سالم برای همگان لازم است ولی نظامیان بیشتر به بدن سالم نیاز دارند.ورزش یکی از توصیه های مهم مقام معظم رهبری به جوانان است که البته باید با تحصیل و تهذیب همراه باشد.اگر جامعه ما ورزشکار باشد در هیچ زمینه ای مشکل نخواهیم داشت فردی که ورزشکار هست در تمام زمینه ها می تواند موفق باشد.

وحید رحمت اللهی  گفت: ورزش برای مردم امری لازم و برای پاسداران و بسیجیان امری واجب است چرا که کشور ما در معرض تهدیدات داخلی و خارجی است و باید پاسداران و بسیجیان آمادگی جسمانی لازم برای مقابله با این تهدیدات را داشته باشند.

در ادامه حاج رضا محمودخانی ضمن قدردانی از سرپرست اداره ی ورزش و جوانان به جانفشانی شهید علی بریهی  در ارتفاعات جاسوسان در مقابل گروه پژک اشاره کرد و تصریح نمود : قله ی«جاسوسان» در ارتفاعات مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و عراق قرار دارد که مدت‌ها به محل شرارت گروهک‌های ضدانقلاب و خصوصاً گروهک تروریستی پژاک تبدیل شده بود. در سال 90 جمهوری اسلامی ایران تصمیم بر آزادسازی این ارتفاعات گرفت که این مأموریت به‌ عهده ی یگان ویژه ی صابرین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که اکنون به تیپ ویژه صابرین تبدیل شده, گذاشته شد. طی این عملیات که در شهریور سال 90 انجام شد، دلاورمردان این یگان در اوج مجاهدت و گمنامی و تحمل سخت‌ترین شرایط اقلیمی و جوی، موفق به رسیدن به آخرین سنگر این عناصر تروریستی شده و در 13 شهریور سال 1390 ، سیزده/13 نفر از نیروهای این یگان طی درگیری با عناصر پژاک ضمن از بین بردن بقایای این گروهک تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل شدند که یکی از این شهدای والامقام ، شهید علی بریهی است .

شهید علی بریهی سال 1364 در روستای میثم تمار (خویس) بخش شاوور شوش دانیال(ع) متولد شد و تحصیلات اولیه را در زادگاهش و دوره متوسطه را در دبیرستان امام خمینی(ره) شوش طی کرد و پس از گزینش در سپاه پاسداران و گذراندن دوره ی کاردانی دانشکده ی پیاده و آموزش های کادری، در یگان ویژه صابرین شروع به خدمت کرد. از بدو ورود به یگان خدمتی، به گردان حضرت قمر بنی هاشم (ع) معرفی شد و با روحیه و جذبه بالایی با تمامی پایوران رابطه برقرار می‌کرد و جایی برای خود در دل تمامی افراد بازکرده بود. شرایط سخت و فرماندهی قوی باعث شده بود که بچه‌های گردان، آبدیده و پخته و به یک انسان کامل تبدیل شوند. شهید بریهی یکی از افراد مومن و متعهد و دارای خصوصیات انسانی کامل بود و افراد برای اقامه نماز به این شهید بزرگوار اقتدا می‌کردند و یکی از پیش نمازهای گردان محسوب می شد. او سرانجام با وقوع نا آرامی های پژاک در شمال‌غرب کشور ؛ ساعت 4 صبح روز 12 شهریور سال 1390 در ارتفاعات جاسوسان سردشت، پس از درگیری با گروهک تروریستی پژاک به شهادت رسید.

وی در ادامه اظهار داشت : اگر به شهید علی بریهی اشاره کردم و یا در جلسات قبل به شهید احمد حیاری که یک ورزشکار بود پرداختم به خاطر این است که ضروری بودن داشتن جسمی کاملا آماده را گوش زد نمایم ، پس هر چه شما  ورزش و آمادگی جسمانی را بهتر و بیشتر بدانید به هنگام نیاز  دیگر شکننده نخواهید بود و پیروز میدان هستید .

حاج رضا محمود خانی در پایان گفت : بسیجیانی که امروز از ابتدا تا انتهای نرمش ها و دوهای قدرتی بدنی آماده تر داشتند لوح تقدیری از طرف اداره ی ورزش و جوانان به آنها داده خواهد شد .

شایان ذکر است ، بسیجیان برای کامل نمودن پنجمین کلاس دوره ی تکمیلی به مقرر گردان شهبد احمد حیاری رفتند .



:: برچسب‌ها: "پنجمین کلاس"آموزش آمادگی جسمانی"دوره ی تکمیلی"بسیجیان "برگزار شد" ,
:: بازدید از این مطلب : 3595
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.