مراسم افتتاحیه ی مسابقات تکواندوی قهرمانی خردسالان خوزستان در مجتمع ورزشی شهید باهنر شوش برگزار شد .
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 47
:: باردید دیروز : 5
:: بازدید هفته : 328
:: بازدید ماه : 8017
:: بازدید سال : 20706
:: بازدید کلی : 297844
نویسنده : عباس کرم الهی
پنج شنبه 9 اسفند 1397

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 11 روز پنجشنبه 9 اسفندماه 1397 هم زمان با روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، به همت هیئت تکواندوی شهزستان شوش و کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شوش و معاونت ورزشی اداره ی آموزش و پرورزش ؛ مراسم افتتاحیه ی مسابقات تکواندوی قهرمانی خردسالان استان خوزستان«یادواره ی شهدای مدافع حرم و امنیت» در مجتمع ورزشی شهید باهنر شوش برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ احمد اناری، مسئول برگزاری مسابقات هیات تکواندو استان خوزستان و عضو هیئت اندیشه ورز کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شهرستان شوش ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین اظهار داشت : تکواندوی استان خوزستان بر خود می بالد که 84 شهید در دوره ی پیروزی انقلاب اسلامی ؛ 580 شهید در هشت سال دفاع مقدس و 30 شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب و اسلام نموده است و این دوره از مسابقات نیت تحت عنوان یادواره ی شهید مدافع حرم ، شهید احمد حیاری و شهید نظم و امنیت ، شهید عباس نادری نام گزاری شده است .

محمد حسن زاده نایب رئیس هیئت تکواندوی استان خوزستان در تکمیل سخنان مسئول برگزاری مسابقات گفت : در این دوره از مسابقات 55 ورزشکار خردسال  در قالب «4تیم از شهرستان شوش ـ 3 تیم از شهرستان اهواز ـ 3 تیم از شهرستان خرمشهر ، 2 تیم از شهرستان دزفول  و از شهرستان مسجدسلیمان و منطقه ی صنعتی هفت تپه هر کدام 1 تیم » در مجموع 14 تیم  با قضاوت 12 داور از بهترین داوران هیئت تکواندوی استان خوزستان به رقابت می پردازند .

در ادامه رشید هدایت خواه رئیس اداره ی ورزش و جوانان شهرستان شوش ضمن عرض خیر مقدم از هیئت تکواندوی استان خوزستان که شوش را به عنوان میزبان این مسابقات برگزیده است قدردانی نمود و در ادامه خاطر نشان نمود : از محمد اکبری رئیس هیئت تکواندوی شهرستان شوش نیز آمادگی خود را برای میزبانی اعلام نمود و تلاش خود را برای برگزاری مراسم افتتاحیه به کار گرفته است نیز سپاس گزارم.

سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده نیروی انتظامی ضمن قدردانی از اداره ی ورزش و جوانان ، آموزش و پرورش ، سپاه ناحیه ی شهرستان شوش و هیئت تکواندوی استان خوزستان عنوان نمود : یاد و خاطره ی شهدا را زنده نگه داشتن کمتر از شهادت نیست و نام گزاری این یادواره به نام دوشهید مدافع حرم و نظم و امنیت شهرستان شوش جبران ذره ای از رشادت های این دلاورمردان که از بهترین چیز خود که همان جان با ارزش است گذشتند تا « اسلام ، انقلاب و ولایت» استوار بمانند .

از دیگر برنامه های مراسم افتتاحیه ی این مسابقات می توان به اجرای «سرود « ولایت عشق» توسط گروه سرود دبیرستان نمونه دولتی حضرت امام حسین(ع) به  رهبری مهدی اسلامی پناه و اهدا لوح تقدیر و کارت هدیه به خانواده های شهید احمد حیاری و شهید عباس نادری» از طرف سپاه ماحیه ی شهرستان شوش و نیروی انتظامی  اشاره کرد .

اما نکته ای که برای ما خبرنگاران قابل توجه بود ، نبود آمبولانس در محل برگزاری مسابقات بود و بنا به گزارش یکی از همکاران که  جلو درب ورودی سالن حضور داشته است ، یکی از ورزشکاران خردسال به علت مصدومیت و نبود آمبولانس توسط خانواده اش به بیمارستان برده شد ؛ در حالی که هم باید آمبولانس حضور داشته باشد و هم پزشکیار ، امیدوارم حداقل تا آخرین مسابقه اتفاقی دیگر رخ ندهد چون ممکن است خانواده ای وسیله ی نقلیه نداشته باشد که دلبند خود را به بیمارستان ببرد .

 



:: برچسب‌ها: "مراسم افتتاحیه"مسابقات قهرمانی تکواندوی خردسالان"استان خوزستان"برگزار شد" ,
:: بازدید از این مطلب : 1755
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.