صد و بیست و هفتمین آیین شهد صلوات شهدای شوش برگزار شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 33
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 3377
:: بازدید ماه : 6336
:: بازدید سال : 19025
:: بازدید کلی : 296163
نویسنده : عباس کرم الهی
دو شنبه 6 اسفند 1397

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ رضا نیسی

ساعت 20:30یکشنبه 5 اسفندماه 1397 به همت مجمع اهل بیت و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ، مدیریت ایثارگران تیپ حضرت مهدی(عج)نزسا و گردان شهید احمد حیاری شهرستان شوش از لشکر 7 ولیعصر(عج) استان خوزستان  صد و بیست و هفتمین آیین شهد صلوات به مناسبت سومین سالروز شهادت بسیجی شهید محمد حیوری  در منزل این شهید والامقام برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ، سرهنگ پاسدار  علی نجفوند فرمانده ارشد سپاه در شمال خوزستان ، ضمن قدردانی از بانیان برگزاری سلسله برنامه های شهد صلوات ، سخنان خود را با اشاره به فرازی ازبیانیه ی سید حسن نصرالله رهبر حزب الله کشور لبنان ؛ به رعب و وحشت آمریکا از جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت : دشمن باید بترسد وقتی جوان لبنانی به آقا و امام ما می گوید ما صدای شما را شنیدیم و لبیک گفتم ، این مشخص است که استکبار به وحشت افتاده است ، این مشخص است که امروز جمهوری اسلامی امروز باید به عنوان پرچم دار مبارزه با کفر و الحاد در دنیا جای خود را پیدا کند .کسانی که تصور می کردند باید رهبریت دنیای اسلام را داشته باشند و خادم حرمین شریفین باشند ؛ دیدید که با جمال خاشقجی خبرنگار خودشون چیکار کردند . او را ابتدا تکه تکه و سپس طوری ذوبش کردند که آثاری از او باقی نماند .

وی افزود : ما روزی که به شهر الحاضر در حلب سوریه وارد شدیم ؛ برادر پاسدار سید محسن فاضلی  اطلاع کامل دارد ، روز اول خانم ها از ترس ما ایرانی ها دست بچه های خود را می گرفتند و فرار می کردند و در خانه ها خود را مخفی می کردند اما وقتی که دیدن بچه های ما پول توی جیبی خود را به آنها می دادند و یا سعی می کردند که برای دخترانشان جهیزیه تهیه نمایند ؛ روزهای آخر که ما قصد برگشتن به ایران را داشتیم برای ما گریه می کردند و این درواقع اسلام راستین است در صورتی که بر روی درب مساجد عربستان الگوی نخل عربستان نصب شده بود ؛ وقتی آمدند در مسجد اموی اعلام کردندما فلان کار را انجام می دهیم پس چرا اگر پول کارساز است پس چرا برای رهبریت جهان اسلام این اتفاق رخ داد ؟

نجفوند در ادامه به خاطره ای از مدافعین حرم پرداخت و تصریح نمود : فردی به نام سهرابی  از لرستان که اتفاقا مسئولیتی هم بر عهده داشت می گفت « در کردستان بودم یکی از مسئولین مرا به اتاقی برد و گفت می خواهیم چیزی به تو بگویم، شما بچه ی کجا هستی؟ گفت : من بچه ی لرستان هستم ؛ در پاسخ گفت : کردستان ؟ ... نه عرض کردم لرستان.... آها همون کردستان ؛ د ر ان اتاق نقشه ای بود، پارچه را از روی نقشه کنار زد و باز تأکید نمود شما بچه ی کردستان هستی ؛ باز به او گفت : «من که گفتم بچه ی لرستان هستم » باز تأکید نمود نه عزیزم شما بچه کردستان هستی .

وی همچنین خاطر نشان نمود : آن روز چه اتفاقی افتاد؟ آیا امروز مردم ما از لحاظ معیشت مشکل ندارند ؟ بله همه ی اینهایی که در این جلسه نشسته اند حقیقتا ممکن است نتوانند ماهی  یک کیلو گوشت هم تهیه کنند ، ولی همین که ناموس ما در خطر نیست همین که شب با امنیت کامل سر بر بالش می گذاریم باید خدا را شگرگزار بود و قدردان این نظام جمهوری اسلامی باشید .

در ادامه فرمانده ارشد سپاه در شمال خوزستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت آقا فرمود ؛ «اگر این جوانان نبودند ما به جای سوریه و یمن و عراق باید در کرمانشاه و کردستان با داعش درگیر می شدیم» .الان داعش کار خود را انجام می دهد و ما هم کار خود را انجام می دهیم، داعش ناجوانمردانه  27 نفر از بهترین پاسداران ما را به شهادت می رسانند ؛ در اربیل عراق یکی از دوستان به آنها می گوید « آقای اکبری شما جانباز می شوی ـ در پاسخ می گوید : نه من شهید می شوم ؛ دنیا با کی طرف است؟ ما که چیزی برای از دست دادن نداریم ؛ هر چه داشتیم در طبخ اخلاص گذاشتیم .

وی در پایان اظهار داشت : سید حسن نصرالله امروز شجاع ترین  مرد عرب در خاور میانه است ، وقتی به ایشان اعلام کردند که ما می خواهیم به شما دست بدهیم گفت : « خیر ـ شما بروید به حضرت آقا دست بده ؛ رهبر دنیای اصلاایشان هستند»

حاج ناصر پیوست مدیر مجمع اهل بیت ضمن تشکر ویژه از  ستوان دوم پاسدار حمید توحیدیان فرماندهی و جانشین گردان شهید احمد حیاری ، جانشین و بسیجیان  این گردان همراه و تشکر از بسیجیان حوزه ی مقاومت بسیج شهید مجید بقایی گفت : با توجه به این که پنجشنبه ی هفته ی گذشته مصادف بود با سومین سالگرد شهادت  شهید محمد حیوری و همچنین سالروز تولد پدر و مادر شهید چه در این مراسم و چه از طریق فضای مجازی که اکثرا با مطالعه ی سلسله برنامه های شهدصلوات از طریق پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز ارسال می شود برای شادی روح این شهید والامقام جمعا 1403967 صلوات فرستاده شد .

لازم به توضیح است که « سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده نیروی انتظامی ، سرهنگ پاسدار احیاءعسکری جانشین لشکر عملیاتی7ولیعصر ، علی الهایی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و حسن صیادی معاونت فرهنگی سپاه ناحیه ی شوش » حضور داشتند .

از دیگر برنامه های این آیین می توان به « یاد و خاطره ی 70 شهید اسفند ماه هشت سال دفاع مقدس از جمله سردار سرلشکرشهید حسن درویشی ، سردار صفر احمدی و... و حدود 40 شهید عملیات خیبر ؛ اجرای نمایش به مناسبت روز مادر  ؛ اهدا لوح یادبود از طرف فرمانده  تیپ به حاج حمید حیوری ، پدر شهید محمد حیوری و اهدا دو جلد کتاب از آثار استاد جعفر دیناروند از طرف مجمع اهل بیت به سرهنگ نجفوند » اشاره کرد .

 

شایان ذکر است صد و بیست و هشتمین آیین شهد صلوات روز یکشنبه 12 اسفند1397 ساعت 20:30 در منزل  جلال حجازی به نیت « شهید عارف حجازی راد» از شهدای عملیات خیبر واقع در شوش ـ زمین شهری شمالی ـ پشت مسجد امام جعفر صادق(ع) ـ نبش خیابان بوعلی برگزار می شود .



:: بازدید از این مطلب : 1530
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.