اعزام صد و نود دانش آموز کلاس اول مقطع دوم متوسطه ی شهرستان شوش به مناطق عملیاتی جنوب
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 19
:: باردید دیروز : 270
:: بازدید هفته : 289
:: بازدید ماه : 7978
:: بازدید سال : 20667
:: بازدید کلی : 297805
نویسنده : عباس کرم الهی
پنج شنبه 25 بهمن 1397

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 12:45 پنجشنبه 25 بهمن 1397 190 نفر از دانش آموزان کلاس اول(دهم) مقطع متوسطه ی دوم پسر شهرستان شوش با تجمع در نمازخانه ی آستان مقدس حضرت دانیال نبی(ع) به مناطق عملیاتی جنوب در قالب راهیان نور دانش آموزی اعزام شدند .

به گزارش شوش نیوز ؛ سروان پاسدار علی اسدزاده فرمانده حوزه ی بسیج دانش آموزی شهرستان شوش ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت 27 نفر از سبزپوشان سپاه در جاده ی خاش ـ زاهدان در استان سیستان و بلوچستان گفت : حادثه ی انتحاری و دل‌خراش اتوبوس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جاده خاش ـ زاهدان که منجر به شهادت 27 نفر و زخمی شدن 12 نفر از سبزپوشان سپاه پاسداران شد را به همه ی ملت شریف ایران و به‌ویژه مقام معظم رهبری و خانواده‌های محترم شهدا  تسلیت می گویم و از خدای متعال می‌خواهم که آن‌ها را با شهدای اسلام و شهدای هشت سال دفاع مقدس محشور  گرداند.

وی افزود: کسانی دیروز به شهادت رسیدند که خدمتگزار  نظام و مدافع  شرف و پاسدار عزت ایران اسلامی بودند.  دشمنان خروش ملت در یوم‌الله  ۲۲ بهمن را برنتافتند، و این جنایت را درپی انتقام از حضور مقتدرانه و دشمن‌شکنانه ی ملت در راهپیمایی و با هدایت مزدوران سرویس‌های اطلاعاتی استکبار و عوامل فریب‌خورده آن‌ها طراحی کردند. در ایران اسلامی شیعه و اهل سنت دست در دست هم،  پاسدار کیان و عزت، امنیت و قدرت این مرزوبوم هستند. آن‌ها گمان می‌کنند که با شهادت تعدادی از غیورمردان می‌توانند به امنیت کشور ضربه و آسیب وارد کنند، اما غافل از آنند که  قطرات خون این عزیزان که به‌ناحق ریخته شده در اراده ملت در مبارزه با استکبار خللی ایجاد نخواهد کرد.

فرمانده حوزه ی بسیج دانش آموزی شهرستان شوش در ادامه به اعزام راهیان نور دانش آموزی اشاره کرد و گفت : در این راه که می روید با خلوص نیت با شهداء معامله کنید ، با هم برادر باشید  و خود را برتر و بهتر از دیگران ندانید ، در مناطق عملیاتی همه یک رنگ و یک دل و صمیمی هستند .

وی  در تکمیل سخنان خود گفت : یک وقت هایی باید گذشت و رفت. باید دست بی قراری های دل را گرفت و برای دلتنگی چاره ای اندیشید، باید رفت به سرزمینی که قصه ی دل و دلدادگی اش را هرچه بخوانی نه تمام می شود و نه تکراری. باید رفت و خواند این غزل های ناب بندگی را. باید دل را به نسیم سپرد و سر بر خاک گذاشت و از تکان‌های شانه هم ترس به دل راه نداد که اینجا همان دیاری است که مردانش برای رسیدن به آسمان از یکدیگر سبقت می گرفتند. شهر به شهر، منطقه به منطقه اینجا حال دل خوب است اهل هر کجا که باشی ؛ پس شما دانش آموزان با دل و جان داوطلب شده اید تا به زیارت شهداء در  مناطق جنگی بروید پس از هم اکنون دل را به خدا وصل کنید تا خود به خود در یادمانی که پا می گذارید تحول را احساس کنید .

احمد الباجی معاونت پرورشی  اداره ی آموزش و پرورش شهرستان شوش دانش آموزان را به رعایت نظم و انضباط توصیه نمود و خواندن نماز اول وقت را نیز تأکید نمود  و در این راستا یادآور شد : نماز اول وقت از جمله اعمالی است که توصیه زیادی به آن شده است. به طوری که می توان سعادت دنیا و آخرت را در خواندن نماز اول وقت دانست . یکی از اصحاب امام صادق (ع) به آن حضرت عرض کرد: یا ابا عبد اللَّه! مرا از بهترین وقت براى خواندن نماز صبح آگاه فرما. امام (ع) فرمود: هنگام طلوع فجر؛ زیرا خداوند مى‏فرماید: «به تحقیق که قرآن فجر مشهود است»؛ یعنى، نماز صبح را هم فرشتگان روز و هم فرشتگان شب مشاهده می کنند. پس اگر بنده‏اى نماز صبح خود را به هنگام طلوع فجر بخواند، ثواب آن دو بار در نامه اعمال او نوشته مى‏شود، هم فرشتگان روز مى‏نویسند و هم فرشتگان شب.

شایان ذکر است این کاروان 190 نفر همراه با مربیان و روحانیون با نظارت مستقیم فرمانده حوزه ی بسیج دانش آموزی  به محورهای عملیاتی جنوب اعزام شدند .



:: برچسب‌ها: اعزام ,
:: بازدید از این مطلب : 1000
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.