نه پروژه ی مخابراتی طی مراسم در روستای میثم تمار(خویس) به صورت هم زمان افتتاح شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 66
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 3410
:: بازدید ماه : 6369
:: بازدید سال : 19058
:: بازدید کلی : 296196
نویسنده : عباس کرم الهی
یک شنبه 21 بهمن 1397

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 10 صبح روز یکشنبه 21 بهمن ماه 1397 در نهمین روز از دهه ی مبارک فجر که با عنوان « انقلاب اسلامی، ۴۰سال امنیت همه جانبه، اقتدار ملی و عزت آفرینی» نام گزاری شده است ، با حضور رحیم فلاح زاده مدیر شرکت مخابرات منطقه ی خوزستان در روستای میثم تمار به صورت همزمان ؛ نه/9 پروژه ی مخابراتی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

به گزارش شوش نیوز ؛ مهندس ایرج توحیدی رئیس اداره ی مخابرات شهرستان شوش ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین  و عرض تبریک به مناسبت دهه ی مبارک فجر ؛ در خصوص پروژه های مخابراتی گفت : این 9 پروژه ؛ فیبرنوری و Wifi  همراه اول  به حرم مطهر حضرت دانیال نبی اختصاص دارد و پروژه  تبدیل سایت  GSM به BTS همراه اول در روستای میثم تمار(خویس) به صورت نمادین با حضور « آیت الله سید محمد امام ، امام جمعه ی شهرستان شوش ، مهندس رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه ی خوزستان ، دکتر سید راضی نوری نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی ، دکتر عدنان غزی فرماندار ، سرهنگ دوم  علی حسین مهرابی جانشین فرمانده نیروی انتظامی و دیگر مسئولین و کارشناسان» رسما افتتاح می شود .

وی افزود : تبدیل سایت  GSM به BTS همراه اول در روستاهای « دحیمی 2 ـ زبید دبات ـ خماط ـ خشان ـ رغیوه و حسین ناهض » به صورت همزمان افتتاح می شود و این 9 پروژه در مجموع 20675000000 ریال هزینه در برداشته اند که این هزینه ها از محل شرکت مخابرات ایران ، منطقه ی خوزستان تأمین و پرداخت شده است .

سپس مهندس رحیم فلاح زاده مدیر شرکت مخابرات منطقه ی خوزستان ضمن قدردانی از دکتر سید راضی نوری نماینده ی شهرستان شوش به خاطر حمایت ها و پیگیری های لازم جهت رفع موانع گفت : علاوه بر مواردی که رئیس اداره ی مخابرات شهرستان شوش  اشاره کرد از امروز مراحل آغاز عملیات تبدیل سایت  GSM به BTS همراه اول در روستاهای « بیت فالح ـ سد شاوور ـ صالح داود ـ خیرآباد ثانی ـ میرزا علیخان ـ حسین مشلوش ـ سن کریم و سید مصطفی خمینی(عین) » شروع می شود که  برای این 8 پروژه 40000000000ریال هزینه پیش بینی شده است و علاوه بر آن  در نظر داریم تا پایان سال 1398 مشکل سایت BTS همراه اول و همچنین فیبرنوری مسیر چذابه را طبق قولی که به نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی داده بودم عملیاتی خواهد شد .

وی در ادامه افزود : از نظر خطوط تلفن ثابت در شهرستان شوش  در مجموع مخابرات شوش ظرفیت 50 هزار  خط تلفن را دارد که 35 هزار خط مشغول و 15 هزار خط نیز  خالی مانده است و این به خاطر آن است که اکثر  شهروندان به خطوط تلفن  سیار گرایش دارند . و از نظر تعداد دکل در شهرستان شوش تا کنون 60 دکل همراه اول  و 40 سایت G3 و G4 اختصاص دارد .

امام جمعه ی شهرستان شوش  به مقایسه ی ارتباطات قبل از انقلاب با چهل سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت : در تاریخچه ی ارتباطات زمانی پیام دهنده‌ها از دود و طبل برای انتقال پیام خود استفاده می‌کردند، با پیشرفت علم رفته‌رفته خطوط تلفن، رادیو، تلویزیون و کامپیوتر به عنوان وسایل نوین ارتباطی جایگزین وسایل سنتی ارتباطی شناخته شدند. مخابـرات که به عنوان یکی از درگاه‌های انتقال پیام و اطلاعات شناخته می‌شود، مجرایی را  میان دو یا چند نقطه فراهم کرده تا با فاصله کم یا زیاد در قالب سینگال ارتباط برقرار شود. پس از گذشت چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)، عرصه ارتباطات و مخابرات هم‌سو با سایر علوم و فناوری‌ها، یکی از مهم‌ترین حوزه‌هایی بود که توانست دستاوردهای قابل‌قبولی را هم‌رده با کشورهای پیشرفته دنیا به دست آورد. پیشرفت مخابرات دیگر در تعداد مشترکان تلفن ثابت خلاصه نشده و فراتر از آن حالا دیگر مشترکان تلفن همراه در عصر ارتباطات مطرح شده‌اند که علاوه بر امکان برقراری تماس، انتظار دسترسی به سرعت بالای اینترنت برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی مختلف را دارند.

وی افزود : پیش از انقلاب اسلامی تلفن به عنوان یکی از درگاه‌های ارتباطی مهم پس از تلگراف و نامه شناخته می‌شد. توسعه‌ی مخابرات پیش از انقلاب اسلامی در استفاده از تلفن‌ثابت و دسترسی به آن خلاصه می‌شد اما امروز علاوه بر توسعه تلفن‌ثابت در حوزه مخابرات که دسترسی همگان به این وسیله ارتباطی را فراهم کرده، شاهد پیشرفت در عرصه‌های مختلف مخابراتی هستیم. پیشرفت مخابرات در عرصه‌های ماهواره‌ای، نظامی و سایبری جلوه‌ای از پیشرفت در حوزه فناوری‌های نوین است.

دکتر سید راضی نوری نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از نگاه ویژه ی شرکت مخابرات منطقه ی خوزستان به شهرستان شوش و قدردانی از زحمات مهندس ایرج توحیدی رئیس مخابرات این دیار به فیبر نوری و وایفای همراه اول مسیر چذابه اشاره کرد و گفت : طبق قول مساعدی که قبلا در جلسه ای که خردادماه داشتیم قول سه ماهه ای داده شد که  این مشکل بر طرف شود و حال که به خاطر یک سری مشکلات به تعویق افتاده امیدوارم در وقت معین شده ی جدید این دغدغه مرتفع شود .

وی به دستاورهای انقلاب اسلامی در این چهل سال اشاره کرد و خاطر نشان نمود : شاید بگویند  هر حکومتی و یا هر کشوری هم باشد در طول این 40 سال این خدمات و دستاوردها را در جامعه انجام می داد ؛ اما من بر خلاف این فرضیه ها می گویم هر کشوری به جای ایران بود با توجه به این که این همه توطئه و ترفند بر علیه او انجام می دادند به هیچ عنوان نمی توانست این هم دستاورد را داشته باشد ، ما ابتدا یک جنگ هشت ساله را تجربه کردیم ، خرابی های پس از جنگ و تحریم های اقتصادی  در کنار آن را تجربه نمودیم و جنگ های فرهنگی و نرم را نیز بر ما تحمیل کردند اما هیچوقت نتوانستند جلوی عزم و اراده ی جوانان و اندیشمندان را بگیرند .

دکتر عدنان غزی فرماندار شهرستان شوش به عنوان آخرین سخنران یادآور شد : معمولا دستگاه های دولتی  پروژه های مهم خود را جهت افتتاح یا کلنگ زنی  در ایام الله دهه ی مبارک فجر برنامه ریزی می کنند و بی شک پروژه های مخابراتی که  در عرض کمتر از 2 دقیقه و 25 ثانیه  یک خبر را از این سو به آنسوی دنیا مخابره می شود  در واقع مهمترین پروژه های عمرانی به شمار می آیند .

وی افزود :  مظلومیت های اهل بیت(ع)  خیلی زیاد است  و حال که چنین ارتباطات مجهز و به روزی را در اختیار داریم در این حوزه باید بیشتر کار کنیم  ، خصوصا در روستاهای  محروم و دور دست و بی شک برکات مخابرات  برای جامعه  به عنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی  کارنامه ای درخشان از خود به جا گذاشته است .

در پایان سایت BTS همراه اول روستای میثم تمار افتتاح و رسما مورد بهره برداری قرار گرفت .

کاشت دو نهال توسط امام جمعه و نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی به منظور  حمایت از محیط زیست بخش پایانی این آیین بود .



:: بازدید از این مطلب : 2272
|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.