مراسم دعای ندبه به مناسبت دهه ی مبارک فجر در آستان مقدس حضرت دانیال نبی(ع) برگزار شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 2696
:: بازدید هفته : 3233
:: بازدید ماه : 6192
:: بازدید سال : 18881
:: بازدید کلی : 296019
نویسنده : عباس کرم الهی
جمعه 19 بهمن 1397

 تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 6:45 صبح روز جمعه19بهمن ماه 1397 در هشتمین روز از دهه ی مبارک فجر ، به همت مجمع الذاکرین ، دعای پر فیض ندبه ، همراه با سخنرانی دبیر ستاد دهه ی مبارک فجر شهرستان شوش در شبستان آستان مقدس حضرت دانیال نبی(ع) برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ عبدالامیر بشکار دبیر ستاد دهه ی مبارک فجر شهرستان شوش ضمن عرض تسلیت به مناسبت  شب شهادت صدیقه ی شهیده  ، ام ابیها حضرت فاطمه ی زهرا(س) و عرض تبریک به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، گذری به دوران  انقلاب اسلامی در شهرستان شوش زد و گفت : آنهایی که سنشان قد می دهد یادشان هست که در همین شهر شوش  به صورت شبانه روزی برق وجود نداشت و لذا گاها دانش آموزان زیر نور شمع و یا چراغ مشق می نوشتند و یا مطالعه داشتند  در حالی که الان ما حتی روستایی بدون « برق ، آب شرب ، گاز ، تلفن و اینترنت » نداریم ؛ شاید بگویید اگر انقلاب نبود با پیشرفت تکنولوژی  ممکن بود همین امکانات را به دست می آوردیم ؛ این درست است اما شما  این را در نظر داشته باشید اگر 22 بهمن 1357 انقلاب به پیروزی رسید ، استکبار جهانی از 23 بهمن1357  توطئه های خود را علیه انقلاب اسلامی آغاز نمود .

وی افزود : آمریکا از هر ترفندی در این 40 سال  از نظر « سیاسی ـ فرهنگی ، اجتماعی و اخیرا اقتصادی » استفاده کرد برای اثبات گفته ی خود مثالی می زنم « شما در نظر داشته باشید قرار است از حرم دانیال نبی(ع) تا میدان یا زهرا راهپیمایی باشد ؛ کل مصافت به صورت راهپیمایی ممکن از پنج دقیقه باشد ، حال اگر این مصافت کوتاه با یک سری موانع  مواجه شود  آیا باز هم می توان آن مسیر را در پنج دقیقه طی نمود ؟ » مثلا «به طرف راهپیمایی کنندگان سنگ پرت کنند ، اهانت  کنند  ، درگیری به وجود آورند » بی شک این مسیر را ممکن است طی چند ساعت طی نمود .حال این توطئه ها و ترفندهای دشمنان  داخلی و خارجی به نظر شما در پیشرفت تکنولوژی در ایران نسبت به سایر کشورها رو به رشد است یا خیر ؟

بشکار در تکمیل سخنان خود تصریح نمود : شاید اگر کشوری دیگر انقلاب می کرد و به این وضعیت می رسید همانند مصر و لیبی یا فرانسه و دیگر کشورها که دوامی نیاوردند آن کشور هم دوامی نداشت اما انقلاب اسلامی ایران چون  رهبری کبیر و کاریزما داشت و مردم هم گوش به فرمانش بودند هرتوطئه ای که دشمن به کار می گرفت ، ایران را آبدیده تر و پخته تر کرد و لذا ما هم با این همه موانع پا به پای دیگر کشورها جلو رفتیم و در برخی ابعاد حتی جلوتر از دیگر کشورها قرار گرفتیم ، و این یعنی دستاوردهای 40 ساله ی انقلاب اسلامی ایران و ما نسل اول و دوم انقلاب موظف هستیم این دستاوردها را به نسل های سوم تا پنجم معرفی کنیم که فکر نکنند ما این امکانات را قبل از انقلاب داشته ایم .

دبیر ستاد دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی شهرستان شوش  به عظمت ایران اسلامی و  زبونی دشمنان اشاره کرد و خاطر نشان نمود : امروز عظمت انقلاب اسلامی  به حدی رشد یافته است  که اسرائیلی که مدعی بود از نیل تا فرات متعلق به خودش می باشد الان برای حفظ جان خود در سرزمین اشغالی فلسطین قفل شده و سپر و یا به عبارتی دیواری فولادی برای خود ساخته که آن هم توسط موشک های  فلسطینی و لبنانی سوراخ سوراخ شده است و از طرفی دیگر ترامپ رئیس جمهور آمریکا خودش اعتراف کرده «  ما به خاطر این که ایران در دیگر کشورها نفوذ نکند 7000 هزار میلیاد دلار در خاور میانه هزینه کرده ایم  اما نفوذ ایران به حدی بالا رفته که مجبورم برای سفر به این سرزمین با هواپیمای چراغ خاموش تردد کنم .

وی افزود : امروز مردم مستضعف جهان  چشم امید  به انقلاب اسلامی دارند ، امروز جلیقه زرد پوشان فرانسه از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری می کنند ، امروز بیماران کشورهای اروپایی و آسیایی برای مداوا به ایران می آیند و همین پیشرفت های ما و زبونی دشمنان است که مقام معظم رهبری دور اندیشی می کند و می فرماید « اسرائیل 25 سال آینده را به چشم نخواهد دید »

 

مسئول شورای تبلیغات اسلامی شهرستان شوش  در ادامه به ترس آمریکا از موشک های ایران اشاره کرد و یارآور شد : با توجه به این که ما دارای پیشرفته ترین تجهیزات نظامی هستیم و بحمدالله همین دیشب ، سردار سرتیپ امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حضور سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در مراسم رو نمایی از موشک «دزفول» در کارخانه ی زیرزمینی تولید موشک‌های بالستیک نقطه‌زن سپاه  گفت : « این دستاورد مهم به لحاظ ابعاد و اندازه به هندسه موشک ذوالفقار بسیار نزدیک است؛ موشک ذوالفقار 700کیلومتر بُرد دارد اما موشک دزفول هزار کیلومتر بُرد داشته و افزایش 300 کیلومتری بُرد آن به واسطه به‌کارگیری فناوری‌های جدید در این محصول دفاعی است، قدرت انهدام و تخریب این موشک نیز به دلیل نوع موادی که در سر جنگی آن به کارگیری شده، دو برابر موشک ذوالفقار است. و با تولید این موشک می توان گفت ما در این بخش کامل شده ایم . » همین پیشرفت ها باعث شده که ترامپ از ترس  پیشنهاد مذاکره در مورد موشک ها را به ایران بدهد و بگوید تا  شدت تحریم و یا جمع آوری موشک ؛ آیا این دستاورد انقلاب اسلامی نیست؟

عبدالامیر بشکار در پایان  مسیر راهپیمایی در یوم الله 22 بهمن را اعلام نمود و گفت : دوشنبه 22 بهمن ماه1397 ساعت 9 صبح همچون سال های گذشته راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با شعار استکبار ستیزی « مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل » از میدان بسیج آغاز و با قرائت قطعنامه در میدان یازهرا خاتمه می یابند ، لذا از اقشار محترم مردم دعوت می شود که در صفوف به هم فشرده ی این راهپیمایی عظیم ملحق شده و بار دگر نام شوش را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کنید .

اما این هفته به سراغ عبدالکریم نخلی یکی دیگر از مداحان مجمع الذاکرین رفتیم که هر وقت در دعای ندبه ایشان را می بینیم به عنوان مجری به اعلام برنامه ها به این مجمع خدمت  می کند ، عبدالکریم نخلی بچه ی محله ی سرچشمه و در جوار امامزاده عبدالله بن علی(ع) ؛ 25 سال است با مجمع الذاکرین و ستاد برگزاری دعای ندبه همکاری می کند .

وقتی از ایشان پرسیدیم که تا کنون دیده و یا شنیده است حضور در دعای ندبه حاجت روایی برای مردم داشته است یا خیر ، گفت :« به نظر بنده خود شرکت در دعای ندبه معجزه است علاقه به صاحب الزمان(عج) خود عین معجزه است .» و خطاب به جوانان هم توصیه نمود که بهترین شریکی که می تواند در رفع مشکلات یار و یاورآنها باشد بعد از خدواوند یکتا ؛ اهل بیت(ع) هستند و چون دعای ندبه منتسب است به آقا ولیعصر(عج) ،حضور در دعای ندبه گرفتاری ها را از جوانان دور می کند و در مجموع جوانان عزیز راه رستگاری  که همان راه امام علی (ع)  ، اولاد علی (ع) است و آل رسول اکرم(ص)  است را دنبال نمایند .

وی در پایان اظهار داشت :  شکر خدا که زمان حیات ما ؛ هم زمان شده با انقلاب پر برکت ایران اسلامی به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری که متصل می شود به قیام حضرت مهدی موعود(عج) . ان شاالله .

از دیگر برنامه های این آیین می توان به ذکر مصیبت و نوحه سرایی کربلایی رحمن بیات یکی از مداحان اهل بیت(ع) در وصف حضرت فاطمه ی زهرا(س) اشاره کرد .

 



:: بازدید از این مطلب : 1349
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.