دیدار اعضای کمیسیون امور بانوان با یکی از زنان تاثیر گذار در پیروزی انقلاب اسلامی
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 35
:: باردید دیروز : 270
:: بازدید هفته : 305
:: بازدید ماه : 7994
:: بازدید سال : 20683
:: بازدید کلی : 297821
نویسنده : عباس کرم الهی
جمعه 19 بهمن 1397

فائقه شیرک ـ خبرنگار شوش نیوز

ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 18 بهمن ماه 1397 در هفتمین روز از دهه ی مبارک فجر اعضای کمیسیون امور بانوان و خانواده ی فرمانداری شهرستان شوش در دفتر حوزه ی علمیه ی الزهرا(س) با  « بدریه زریاب موسوی» از بانوان  تأثیر گذار در پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان شوش دیدار نمودند .

به گزارش شوش نیوز ؛ فروغ پور احمدی مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه ی زهرا(س) و عرض تبریک  به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، بدریه زریاب موسوی را یکی از بانوان « فعال ، جسور ، شجاع ، خدا ترس ، ولایی ، محجبه و تأثیر گذار » در پیروزی انقلاب اسلامی دانست و در این خصوص گفت : موسوی به عنوان یک زن ایرانی ، خوزستانی و شوشی نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته ،  به نحوی که با قدرت هر چه تمام تر پا در صحنه می گذاشت و با حضور در همه ی عرصه ها از جمله « گردآوری اخبار و توزیع اعلامیه ، شرکت در راهپیمایی و... » به مبارزه با رژیم پهلوی در شوش پرداخت . و ما امروز  به دیدار ایشان آمده ایم تا  از زحمات ایشان قدردانی نماییم .

بدریه زریاب موسوی مدیر حوزه علمیه الزهرا( س)  ضمن تشکر از اعضای کمیسیون اموربانوان و خانواده ی فرمانداری شهرستان شوش  و حضور پررنگ آنها  در تمام صحنه ها  ، خصوصا برنامه های ایام الله دهه ی مبارک فجر قدر دانی نمود و سپس به خاطره ای از دوران خود در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت : حدود 12سالم بود که خبر در کشور مسلمان و شیعه عراق منتشر شد که ایرانیان را می خواهند اخراج کنند فقط به دلیل این که  ضد حزب بعث هستند و افرادی که تمایل دارند  در عراق بمانند و زندگی کنند باید بچه هایشان در مدرسه  فرمی را پر و امضا می کردند که ما بعثی  هستیم و از آنجایی که برادرم از قبل به ما یاد آوری کرده بود لذا من  چنین  فرمی را پر نکردم‌ .

وی افزود : وقتی به خانه برگشتم متوجه شدم برادر 19ساله و برادر 17 ساله ام  را سربازان بعثی دستگیر کردند برادر بزرگم طبع شعر داشت و شعری علیه صدام سروده و آن را ضبط کرده بود که همین شعر باعث به شهادت رساندن برادرم شد .  برادر دومی فقط به بهانه این که ریش داشت او را به همراه 12 نفر از عمو زاده هایم به  زندان ابو قریب بردند . تمامی اموالمان را مصادره کرده و مادرم  را به همراه بچه  ی شیر خوار  هفت روزه اش در زیر باران و سرما و گرسنگی در مرزهای ایران آواره نمودند . پدرم مسئول اردوگاه و من هم  کمک حال  پدرم بودم.

موسوی  در ادامه تصریح نمود : خبر دادند که آیت الله صدر مرجع تقلید در نجف اشرف را به شهادت رسانده اند و پدرم به همین خاطر به هم ریخته بود . تا این که بچه های کمیته انقلاب وسپاه برای اولین بار اردوگاهی در قصر شیرین برای ما رو به راه کردند لذا از سمت  سومار به قصر شیرین  رفته و در این اردوگاه مستقر شدیم، تا این که به ما گفتند : «  از طرف رسانه  می خواهند با شما  مصاحبه کنند ، من هم تعدادی از بچه های اردوگاه  را جمع کرده و با صدای بلند شعار دادم « زنده باد صدر و دین همواره پیروز » ؛ بچه های اردوگاه تکرار می کردند.

مدیر حوزه ی علمیه ی الزهرا(س) شهرستان شوش  شهادت سید محمد باقر صدر را اولین جرقه ی مسیر انقلاب دانست و گفت : البته خانواده ام خیلی مذهبی و مادرم محجبه بود ولی جرقه ی اصلی اتقلاب همین آیت الله صدر بود . بنا به در خواست یکی از عمو زاده هام برای زندگی شوش را انتخاب کردیم ولی طولی نکشید که جنگ تحمیلی شروع شد .

وی افزود : در سال 60 پدرم به عنوان راننده در بخشداری شوش مشغول به کار شد  و من هم از طریق پدرم در روابط عمومی بخشداری  ، مبلغه شدم  ؛ هرچند کم سن وسال بودم اما برای تبلیغ به روستاها می رفتم و به مدت 10سال مسئول سازمان تبلیغات بودم و جلسات قرآن برگزاری می کردیم و برای ترجمه به عربی و فارسی به سر مرز می رفتم .

وی در پایان اظهار داشت : از رئیس دانشگاه آزاد و پیام نور می خواهم پل ارتباطی دانشگاه و حوزه را با برنامه های بیشتر ، قوی تر و مستحکم تر کند  و از نمایندگان دانشگاه « دکتر راضیه هاشمیان و زهرا تویسرکانی » انتظار  دارم صدای مرا به گوش مسئولین برسانند .



:: بازدید از این مطلب : 3069
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.