سخنی با مسئولین ادارات دولتی شهرستان شوش
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 40
:: باردید دیروز : 5
:: بازدید هفته : 321
:: بازدید ماه : 8010
:: بازدید سال : 20699
:: بازدید کلی : 297837
نویسنده : عباس کرم الهی
سه شنبه 16 بهمن 1397

به قلم ـ عباس کرم الهی

ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری صدیقه ی شهیده ، ام ابیها حضرت فاطمه ی زهرا(س) و عرض تبریک و تهنیت به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب بزرگ جهان به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی و فرزند خلفش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی» ، به عنوان مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز می خواهم با شما مشکلاتی را در میان بگذارم .

مدیر هر سایت خبری از همان بدو تولد برای این که بتواند آنلاین باشد و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین باشد مستلزم پرداخت یک سری هزینه هاست ؛ برخی از خبرنگاران که با نشریات دولتی فعالیت دارند در قبال هر خبر همراه با یکی دوتا عکس که می فرستند ، حق الزحمه ایی دریافت می کنند ؛ عده ای از خبرنگاران هم به صورت افتخاری و صرفا به خاطر عشق و علاقه ای که دارند اخبار خود را به عنوان « شهروند خبرنگار» به نشریات « محلی ـ استانی ـ منطقه ای و یا ملی » ارسال می کنند ؛ اما سخن من با شما مسئولین ؛ اختصاصی مربوط به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز است .

تاکنون پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز برای هزینه ی سه ماهه ی « تعرفه و خرید اینترنت ADSL پرسرعت، اینترنت نامحدود»  100 تا 120 هزارتومان را  پرداخت می کرد اما جدیدا این تعرفه افزایش یافته و به 260 هزار تومان رسیده است ؛ از طرفی تا پایان سال 1396 برای تمدید هاست ، پهنای باند و دامنه هر سال 200 هزار تومان پرداخت می شد اما الان این مبلغ اکنون به 885 هزارتومان در هر سال رسیده است . و این در حالی است که«من» به عنوان مدیر مسئول شوش نیوز این مبالغ را از جیب خود پرداخت کرده ام و کل این پهنای باند ، هاست ، دامنه و گیگ را برای اخبار و رویدادهای دستگاه های دولتی صرف کرده و در مقابل ریالی دریافت نکرده ام .

در حال حاضر به خاطر عدم پرداخت هزینه ی مربوط به سال 1397 که 885 هزار تومان می باشد صفحه ی مربوط به منوی مدیریت سایت جهت تنظیم خبر به حالت تعلیق درآمده است و اگر تا پایان بهمن ماه 1397 این مبلغ به حساب پشتیبان سایت واریز نشود هاست این سایت برای همیشه از مرورگر های جستجو محو می شود و اگر قرار باشد مجددا این مبلغ را از جیب خود پرداخت کنم بی شک هر رئیسی که از این به بعد همانند دیگر شهرستان ها هزینه ی تعرفه ی انتشار خبر یا اخبار دستگاه خود را به حساب شوش نیوز واریز کند اخبار آن دستگاه منتشر می گردد در غیر اینصورت از انتشار هرگونه خبر  از هم اکنون عذر ما را پذیرا باشید .

البته با توجه به این که خود را سرباز ولایت می دانم و در عمل این را باید ثابت کنم نه این که فقط شعار بدهم که سرباز ولایتم ؛ اخبار مربوط به « سپاه ناحیه ی شهرستان شوش و حوزه ها ، پایگاه ها و کانون های مقاومت تابعه ، جبهه ی مردمی انقلاب اسلامی ، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، ستاد برگزاری نماز جمعه و قرارگاه فرهنگی (چون خودم یکی از ارکان این اداره و نهادها هستم ) به صورت رایگان منتشر می شود و اخبار مربوط به ادارات صنعت ، معدن و تجارت و جمعیت هلال احمر (چون این دو اداره بارها حق الزحمه ی انتشار اخبار مربوط به دستگاه خود را پرداخت می کنند) . » در سایت شوش نیوز منتشر خواهند شد .

این سخن را با شما مسئولین در میان گذاشتم که اگر تمایل دارید اخبار و رویدادهای شما به صورت کامل همراه با عکس در این نشریه ی الکترونیکی منتشر شود آستین همت را بالا زده و در پرداخت بدهی این سایت مشارکت نمایید .



:: بازدید از این مطلب : 1037
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.