شب شعر فاطمی در سالن امورتربیتی شوش برگزار شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 48
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 3392
:: بازدید ماه : 6351
:: بازدید سال : 19040
:: بازدید کلی : 296178
نویسنده : عباس کرم الهی
سه شنبه 16 بهمن 1397

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 20 دوشنبه 15 بهمن ماه 1397 هم زمان با چهارمین روز از دهه ی مبارک فجر که به عنوان «انقلاب اسلامی ، ۴۰ سال مقاومت ، انقلاب گری و استکبار ستیزی» نام گزاری شده است ، به همت انجمن شعر اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره ی آموزش و پرورش « شب شعر فاطمی » در سالن امور تربیتی شهرستان شوش برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ دکتر عبدالناصر میرشکاک معاون توسعه ی مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی دزفول و یکی از شاعران شهرستان شوش ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه ی زهرا(س) و عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ؛ به خطراتی که دستاوردهای انقلاب اسلامی را تهدید می کند اشاره کرد و گفت : خطر تحریف انقلاب ؛  اولین خطری است که انقلاب را تهدید می کند و در این زمینه دشمن سعی می کند با نفوذ ، ماهیت انقلاب را عوض کند و رهبران انقلاب ما همواره نسبت به این موضوع حساس بودند. امام خمینی(ره) در وصیت نامه اش می نویسد بعد از من هر سخنی را از قول من قبول نکنید تنها سخنانی که در خط من بوده و یا فیلم از آن وجود دارد را بپذیرید. کسانی هستند که سخنان امام(ره) را تحریف کنند و راه امام(ره) را به گونه ای دیگر معرفی کنند. اگر فرصت به نفوذی ها داده شود راه انقلاب ها را عوض می کنند.

 

دکتر میرشکاک دومین خطر برای انقلاب را تهدید از سوی دشمنان انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: گاهی دشمن در میدان تحریف موفق به دستیابی به اهداف اش نمی شود و برای تغییر ماهیت انقلاب دست به تهدید می زند . ما پس از انقلاب تهدید های مختلفی از سوی دشمنان داشتیم اما در مقابل هر تهدیدی ایستاده ایم و بر حفظ اصول و دست آوردهای انقلاب پایبند هستیم.

معاون توسعه ی مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی دزفول سومین خطر را تحمیل دانست و گفت: دشمن می خواهد موضوع و فکر مورد نظر خود را بر انقلاب تحمیل کند، نمونه آن مذاکرات هسته ای است که دلیل تمدید مذاکرات این است طرف غربی می خواهد نظرات اش را به ما تحمیل کند و ما نباید زیر بار تحمیل برویم.

 وی تاکید نمود: هر انقلابی سرمایه های خود را باید در مسیر زایش و تولید قرار دهد و در غیر این صورت با مشکل مواجه می شود. سرمایه های انقلاب ما « استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، ولایت فقیه، بسیج و سپاه و ارتش و شهدا » هستند که مردم باید با نشاط از این سرمایه ها مراقبت کنند.

وی در ادامه بیان داشت: اگر بخواهیم دنیا بر روی ما حساب باز کند باید تاثیر گذار باشیم و این کار نیاز به مقدمات و ابزاری دارد. ابزار تاثیر گذاری در دنیا این است وحدت داشته باشیم.

دکتر میرشکاک با تاکید بر اینکه وحدت ، اقتدار ایجاد می کند اظهار داشت: ما در درون باید وحدت خود را حفظ کنیم و هر کسی ایجاد تفرقه و اختلاف افکنی کند به اقتدار ملت ضربه زده است و به دشمن کمک می کند.

در ادامه « مرتضی حیدری آل کثیر ـ هوشنگ دیناروند ـ دکترعبدالناصرمیرشکاک ـ سید ابراهیم علوی ـ لیلا دیناروند ـ فاطمه آل کثیر ، نعمت سپهری حاجی کلی ، اکرم نوری  و ساجده احمدی » سروده های خود را در وصف صدیقه ی شهیده حضرت فاطمه ی زهرا(س) و انقلاب اسلامی  خوانش نمودند .

 

شایان ذکر است  عبدالامیر خنیفر رئیس اداره ی آموزش و پرورش شهرستان شوش و احمد الباجی معاونت پرورشی ایشان در این شب شعر حضور داشتند .



:: بازدید از این مطلب : 1711
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.