مدیران دستگاه های دولتی شوش با امام جمعه دیدار نمودند
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 85
:: باردید دیروز : 270
:: بازدید هفته : 355
:: بازدید ماه : 8044
:: بازدید سال : 20733
:: بازدید کلی : 297871
نویسنده : عباس کرم الهی
جمعه 12 بهمن 1397

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 14 روز جمعه 12 بهمن ماه 1397 در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز ایام الله دهه ی مبارک فجر ، مدیران دستگاه های دولتی در دفتر امام جمعه با آیت الله سید محمد امام دیدار نمودند .

به گزارش شوش نیوز ؛ عبدالامیر بشکار دبیر ستاد دهه ی مبارک فجر  گزارشی از ستاد را ارائه نمود و در این راستا گفت : ستاد برگزاری دهه ی مبارک فجر با 18 کمیته  کار خود را شروع کرده  و با بیش از 1000برنامه  در این ده روز فعالیت خواهد داشت  و در کل برنامه ها به صورت 100درصد شئونات ایام فاطمیه  رعایت می شود و مراسم های جشن و سرور به بعد از ایام  شهادت حضرت فاطمه ی زهرا موکول شده است .

وی افزود : در اولین روز از دهه ی مبارک فجر مسئولین ادارات با حضور در نماز سیاسی عبادی جمعه رسما کار خود را آغاز کردند و در دومین برنامه در محضر امام جمعه آمده اند تا بار دیگر علاوه بر استفاده از رهنمودهای امام جمعه با ولایت فقیه تجدید میثاق نمایند .

سپس عبدالحسن آل کثیر معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شوش ، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری  حضرت فاطمه ی زهرا و عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه ی مبارک فجر ، یادآور شد : وظیفه بود که امروز  به صورت دسته جمعی  در محضرامام جمعه  حاضر شویم  و از رهنمودهای حکیمانه ی ایشان بهره مند گردیم .

وی افزود :دشمن از ضربه زدن در این چهار دهه  اصلا کوتاهی نکرده است ؛ در دهه ی اول جنگ هشت ساله ای را بر ما تحمیل نمود ، در دهه ی دوم ترورها و بمب گزاری ها را در دستور کار خود قرار داد ، در دهه ی سوم  تحریم ها را تشدید نمود  و دهه ی چهار را برنامه ریزی کرده بود که « نظام ، انقلاب و ولایت فقیه » را سرنگون نموده تا ما چهل سالگی انقلاب را به چشم نبینیم و در کنار این ترفندهای خود هم جنگ نرم و هم جنگ اقتصادی را در پیش  رو گرفت اما امروز در سراسر کشور اولین روز از چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را با سربلندی و افتخار پشت سر گذاشتیم و دشمن باز سرش به سنگ خورد .

آل کثیر خطاب به مسئولین دستگاه های دولتی یادآور شد : اجازه دهید مردم و خصوصا جوانان با شما راحت  حرفشان را بزنند  ؛ اگر اخلاق مداری  معیار کار باشد یا کار مراجعین انجام می شود و یا  اگر هم انجام نشود  با رضایت از اداراه بیرون می روند  .

معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شوش در بخش پایانی سخنان خود به انعکاس انقلاب اشاره کرد و گفت : وظیفه ی ما انعکاس انقلاب است ؛ انتقال تاریخ انقلاب  نسل به نسل و سینه به سینه  و یا با مطالعه ی کتب تاریخی انقلاب اسلامی  باعث شده که نسل چهارم که اصلا در دوران انقلاب نبوده اند بیشتر از ما نسل اولی ها وقایع انقلاب را بدانند ؛ این کار باید چنان گسترش یابد تا انقلاب اسلامی در سراسر جهان صادر گردد .

دکتر سید راضی نوری نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی ابتدا ایام مبارک دهه ی فجر  را تبریک گفت و تقارن ایام فاطمیه  را به این ایام تسلیت عرض نمود و در ادامه تصریح نمود : همه ی مردم ایران  به مسائل سیاسی و روند پیروزی انقلاب اسلامی  و آرمان ها و دستاوردهای « امام خمینی(ره) ، انقلاب اسلامی  و مقام معظم رهبری آگاه هستند ؛ لذا مهمترین موضوعی که برای دولت مردان و مردم که باید مدنظر باشد این است که انقلاب اسلامی را اعتقاد الهی امام خمینی(ره)  به پیروزی رساند  و اگر حمایت و پشتیبانی خداوند و مردم نبود به پیروزی نمی رسیدیم و  در نتیجه دهه ی مبارک فجر  یک نوع تجدید میثاق با خواسته های امام خمینی(ره) است و لذا ما باید در عمل با زود آمدن به محل کار و دیر رفتن به خانه گوشه ای از این تجدید میثاق را به اثبات برسانیم .آسیب را بشناسیم و درد را هم بدانیم و برای درمان آن درد تلاش کنیم .

وی افزود : دشمن قصد دارد  به ما فشار بیاورد تا ما از اهداف خود کوتاه بیاییم ؛ ولی آیا ما باید کوتاه بیاییم ؟ خیر ـ بلکه باید همانند میخ باشیم که هر چه بر سر ما بزنند ما راست قامت  بمانیم  و تا زمانی که از مردم فاصله نگرفته ایم  کارها به خوبی جلو می رود و مشکلات مرتفع می گردد اما اگر روزی برسد که از مردم فاصله بگیریم ، به همان اندازه از آرمان ها و ارزش های انقلاب  و امام خمینی(ره) فاصله می گیریم .

دکتر نوری در ادامه خاطر نشان نمود : من به عنوان نماینده مردم شریف شهرستان شوش از مسئولین انتظار دارم که گوش شنوا داشته باشند  ؛ ممکن است  شرایط سال به سال سخت تر شود  چون دشمن سرسختانه به  شیطنت های خود ادامه می دهد و به دنبال آن است  که براندازی « نظام و انقلاب » را ببیند لذا باید به حرف مردم گوش  دهید ؛ به حرف عزیزانی که در طول هشت سال دفاع مقدس سینه جلوی دشمن سپر کردند  گوش دهید ؛ الان در همین شهرستان جمعی از مدافعان حرم  بیکار مانده اند ، چرا کسی به آنها توجه نمی کند ؟ ما فرصت کاری اگر پیش  بیاید  باید فرزندان شوش را در اولویت قرار دهیم  ؛ این همه دوندگی می شود  تا چند فرصت شغلی به وجود آید و ما راحت این فرصت ها را نباید به دیگران بدهیم .

نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان نمود : دهه ی مبارک فجر را فرصتی بدانیم و خود را در راه امام خمینی(ره) قرار دهیم و تا مرز شهادت پیش رویم تا هم رضایت خداوند  و هم رضایت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و هم مردم را به جا بیاوریم . به یاد داشته باشید چرا اسرائیل که زمانی می گفت از نیل تا فرات کشور من است الان به حدی ضعیف شده که حتی سقف فولادی خود را آسیب پذیر می بیند ؟ به این دلیل است که پیروان ولایت حیدری در مقابل این رژیم اشغالگر کوتاه نیامدند پس ما هم راه انقلاب و امام را ادامه دهیم .

آیت الله سید محمد امام ؛ امام جمعه ی شهرستان شوش  با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) گفت : امام صادق(ع) می فرماید : « رحمت خدا بر کسی که قدر و جایگاه خود را بشناسد » این حدیث بسیار عمیقی است ، جایگاه یک مسئول در نظام جمهوری اسلامی  به ما در ابتدا می گوید « خدمت بی منت » داشته باشیم چون  این جایگاهی که در حال حاضر در دست شماست  شخصی نیست و پشتوانه ی آن خون شهداء  است که این جایگاه به شما  داده شده است .

وی افزود : در مقابل احترامی که مردم به شما می گذارند ، باید به آنها خدمت بی منت داشته باشید چون امام خمینی(ره) می فرماید ؛ « مردم ولی نعمت ما هستند » لذا شما سر سفره ی مردم نشسته اید ؛ امام راحل حتی خود را خدمتگذار می داند ؛ اینها شعار نیست ؛ همانطور که مردم این جایگاه را به شما داده اند به همان راحتی هم می توانند از شما آن را گرفته و به فرد دیگری  بسپارند ؛ پس تا زمانی که  جایگاه حقوقی خود را در اختیار دارید درد مردم را نیز درک کنید و ظرفیت های خود را بدانید و از تنگ نظری ها هم دست بکشید .

امام جمعه ی شهرستان شوش بار دیگر به دغدغه ی اصلی خود یعنی اشتغال اشاره کرد و تصریح نمود : شاه بیت دغدغه های من  این است که توان و قدرت اشتغال  ما بیشتر از این است که وجود دارد ؛ سال ها قبل به خود می گفتم من که سرمایه ای ندارم که بخواهم  وارد بحث اشتغال شوم ؛ اما وقتی وارد شدم حداقل کاری که می توانم انجام دهم این است که  تشویق کردن را شروع کنم و جوانان را راهنمایی نموده که به چه شکل  می توانند واح اشتغال دریافت کنند ، لذا تک تک شما  می توانید وارد موضوع اشتغال شوید و تا زمانی که 15 هزار فرصت شغلی را فراهم نکنیم  بدانیم که کار خود را به خوبی انجام نداده ایم . در چنین شرایطی بدانید دلسوزی به اندازه ی کافی نداریم  چون اشتغال را جدی نگرفته ایم، نمی گویم بودجه به اندازه ی کافی در شهرستان وجود دارد اما توان را داریم  فقط کافی است تنگ نظری را کنار بگذاریم .

خطیب نماز جمعه ی شهرستان شوش در ادامه به خاطره ای از یکی از مادران شهدا اشاره کردو گفت : به نزد یکی از مادران شهدا رفتیم  و از ایشان خواستم تا خاطره ی خود در مورد فرزند شهیدش را بازگو نماید ؛ این مادر شهید گفت ؛« هر وقت که خاطره را می گویم تا  یک ماه مریض می شوم  اما حال که شما درخواست می کنید یک بار دیگر بازگو می کنم .» در دهه ی 60 در منطقه ی کردستان همانند  داعش امروزی که سر از تن جدا می کنند ، آن موقع سر از تن پاسدران جدا می کردند . این مادر شهید گفت : «وقتی که پسرم را گرفتند ابتدا به او گفتند که حرف بد به امام خمینی(ره) بزند ؛ پسرم قبول نکرد  ؛ ابتدا هر دو گوشش را بریدند ، باز به او گفتند از بدی خمینی(ره) بگو ـ پسرم باز مقاومت کرد تا این که هر دو دست و هر دوپایش را از تن جدا کردند و او را در سلولی قرار دادند و مرا به مدت دو روز بردند که همینطور نگاهش می کردم ، به من گفتند که به پسرت بگو از بدی خمینی(ره) بگوید، اشک من در آمد ، پسرم گفت مادر هرگز از من این چیزی را که می گویند نخواه و نهایتا سر از تن آن پاسدار جدا کردند » حال شما بگویید ما  اگر به خانواده ی معظم شهدا و سایر اقشار خدمت بی منت کنیم کار زیادی کرده ایم ؟ این شهداء پشتوانه ی انقلاب هستند  و این جایگاه هم به برکت خون آنها به شما مسئولین رسیده است .

امام جمعه ی شهرستان شوش در پایان مسئولین را به حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن فرا خواند و در این خصوص اظهار نمود: هم از مسئولین و هم از خبرنگاران می خواهم که تبلیغ وسیع و گسترده ای برای حضور در راهپیمایی داشته باشید ؛ مسئولین  به طور کامال همراه با خانواده های خود حضور داشته باشند ؛ امسال در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی می بایست نسبت به سال های قبل پرشورتر و پرتعدادتر در صحنه حضور داشته باشیم .



:: بازدید از این مطلب : 1063
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.