منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 159
:: باردید دیروز : 148
:: بازدید هفته : 922
:: بازدید ماه : 4425
:: بازدید سال : 12519
:: بازدید کلی : 289657
نویسنده : عباس کرم الهی
شنبه 26 آبان 1397

ساعت 11 روز شنبه 26 آبان ماه 1397 به مناسبت هفته ی «کتاب ، کتابخوان و کتابدار» علی عبدی نسب سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش با حضور در نهاد کتابخانه های عمومی  این هفته را به رئیس و پرسنل کتابخانه ی عمومی فجر تبریگ گفت .

به گزارش واحد خبر و فضای مجازی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، کاظم صابری مسئول دفتر نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی به همراه علی عبدی نسب سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و رضا ذاکری در نشستی با عباس رضایی رئیس نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان شوش ضمن تبریک هفته ی  « کتاب ، کتابخوان و کتابدار» مشکلات این نهاد را مورد بررسی قرار دادند .

عباس رضایی در این نشست از  نداشتن زمین برای احداث کتابخانه ی مرکزی اشاره کرد و گفت : با توجه به این که محل احداث کتابخانه ی مرکزی در زمینی که قرار بود پارک بزرگ شهر احداث شود در نظر گرفته شده بود اما چون این زمین در عرصه ی میراث فرهنگی قرار داشت لذا  به دنبال زمینی دیگر بودیم تا پس از سال ها انتظار شاهد آغاز ساخت این پروژه باشیم تا این که رئیس اداره ی مسکن و شهر سازی زمینی که پشت تالار نیایش به مساحت هشت هزار متر مربع قرار دارد و هم اکنون شهرداری شوش در حال احداث فضای سبز در آن می باشد را پیشنهاد داد اما شهرداری  در نظر دارد در این زمین علاوه بر فضای سبز   یکی سری اماکن تجاری دایر نماید .

وی افزود : زمینی که در کنار تأمین اجتماعی قرار دارد و قرار بود در آن بیمارستانی ساخته شود اما محل ساخت این بیمارستان تغییر یافت و هم اکنون در حال ساخت می باشد  اگر از طریق اداره ی مسکن و شهرسازی و شبکه ی بهداشت و درمان در اختیار ما گذاشته شود قطعا می توان اعتبارات مورد نیاز را از طریق استان برای ساخت این کتابخانه جذب نمود . لذا من هم از  دکتر سید راضی نوری نماینده ی شهرستان شوش ، دکتر عدنان غزی فرماندار و ادارات فرهنگی نظیر اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار دارم در این راستا راهکارهای مناسبت را در اختیار ما قرار دهند .

علی عبدی نسبت سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در این خصوص اظهار نمود : با توجه به این که قرار است هماهنگی های لازم با امام جمعه برای تشکیل  جلسه ی شورای فرهنگ عمومی در کنار  برنامه ریزی برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره ی بین المللی شهر رضوی به زبان عربی ، موضوع  زمین کتابخانه ی مرکزی نیز مورد بحث و بررسی قرار می گیرد .

در ادامه ضمن تبریک هفته ی کتاب به پرسنل کتابخانه ی عمومی فجر از بخش های مختلف این کتابخانه بازدید به عمل آمد و حسن ختام این دیدار را می توان ثبت نام این هیئت سه نفره به عنوان عضو کتابخانه دانست .

 



:: بازدید از این مطلب : 1638
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.